آخرین اخبار

19. مهر 1394 - 15:16   |   کد مطلب: 19762
فرماندار تویسرکان گفت: سردار شهید همدانی مجاهدی خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های رشادت و شهادت طلبی بود و تمام تلاش ما برای برگزار استقبال و تشییع با شکوهی خواهد بود.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در نشست هماهنگی اعزام مردم شهیدپروز تویسرکان در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک سردار شهید حسین همدانی به مرکز استان همدان، گفت: سردار شهید همدانی مجاهدی خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های رشادت و شهادت طلبی بود.
وی اظهار کرد: این سردار شهید اسلام در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را فدا کردند و بر ما است که مراسمی در خور شأن وی برگزار کنیم.
فرماندار تویسرکان با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حسین همدانی و پاسدار حریم ولایت و امامت به ملت ایران و به ویژه مردم شهید پرور استان همدان، افزود: معرفی چنین الگوهایی برای نسل جوان به ویژه جامعه امروزی یک ضرورت است و می طلبد مسئولان امر در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی داشته باشند.
«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: سردار شهید حسین همدانی از نخبه های فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود، که با روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری خود در راستای دفاع از اسلام، انقلاب و الگوسازی برای ایجاد وحدت در بین نیروی های سوری برای مقابله با جریان تکفیری و گروه تروریستی داعش تلاش های بیشماری انجام داد.
وی گام های مؤثر و خدمات بسیاری برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی و تثبت آن ارزش ها برداشته است و در دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم السلام) در عراق و سوریه ذره های ترس به دل خود راه نداد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ضمن قدردانی از تمام مسئولان شهرستان برای اعزام مردم برای مراسم استقبال و تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی، افزود: محل تجمع برای اعزام مردم به مرکز استان سپاه ناحیه تویسرکان است که از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح با مینی بوس و اتوبوس های تدارک دیده شده اعزام می شوند.
سعیدی افزود: همچنین مراسم یادبود سردار شهید حسین همدانی نیز سه شنبه شب در مسجد جامع تویسرکان هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش رودآور، سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام مأموریت های مستشاری در حومه شهر حلب در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان