آخرین اخبار

19. مهر 1394 - 19:11   |   کد مطلب: 19770
اختصاصی؛حاشیه هایی از ورود پیکر مطهر سردار شهید همدانی
همسر و پسر شهید همدانی در فرودگاه چه گفتند؟
بعد ظهر امروز مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در فرودگاه همدان برگزار و سپس در میدان سپاه همدان بر روی دستان مردم شهید پرور همدان تشییع شد. سردار شهید با آخرین پروازش بر قلب همدانی ها فرود آمد.

به گزارش  رودآور، امروز مراسم تشییع پیکر مطهر حبیب سپاه اسلام در همدان برگزار شد.

همسر شهید همدانی در فرودگاه گفت: حاج آقا لحظه ای که می خواست برود گفت: من دو چیز از شما می خواهم؛ تبعیت از رهبری و ادامه راه شهدا.

وهب پسر سردار شهید همدانی نیز گفت: شهید همدانی چیزی برای خودش نمی خواست و در واقع همیشه آن چیزی را که داشت می خواست ایثار کند.

مردم شهیدپرور همدان نیز با اشک، اندوه و غم و غصه به مراسم تشییع آمده بودند. پرچم های یا حسین(ع)، یا ابوالفضل، یا زینب(س) همه جا بود. مردم ولایتمدار دارالمؤمنین همدان آمده بودند تا از او بخواهند که در آخرت شفاعتشان کند.

 

مراسم وداع با پیکر مطهر در حسینه ثارالله سپاه همدان در حال برگزاری است، در این مراسم وهب پسر سردار شهید و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی کردند. در این مراسم سردار شادمانی و نیز حاج صادق آهنگران از مداحان دوران جنگ نیز حضور دارند و زیارت عاشورا توسط حاج حسین مهدوی راد قرائت می شود.

سردار سرلشکر محسن رضایی از همرزمان و از نزدیکان حاج حسین گفت: سردار شهید همدانی انسان متواضعی بود، بدون تبلیغات، سر و صدا و بدون اینکه بخواهد خودش را مطرح کند در همان لوای عشق حسینی، هرجا که کاری بود حاضر می شد و من هیچ عملیاتی را سراغ ندارم که شهید همدانی غایب آن باشد.

وی افزود: سردار شهید همدانی خود به تنهایی مردم تمام دوران ها بود و او خود چندین لشکر بود.

به گزارش رودآور، تا ساعاتی دیگر پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی به مسجد دانشگاه بوعلی منتقل می شود و مردم ولایتمدار آخرین حرف های خود را با او نجوا می کنند.

قرار است تا 9 صبح فردا پیکر شهید همدانی با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم انقلابی و ولایی همدان از میدان امام خمینی(ره) تشییع و در جوار مرقد مطهر آیت الله موسوی همدانی در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شود.

سردار همدانی که آرزوی شهادت، دعای همیشگی اش بود، در یکی از سخنرانی های خود تأکید کرده بود: تا زمانی که امت و امامت با هم باشند و مردم با امامشان هستند این ملت سرافراز و عزتمند است و این سفارش شهدا برای امروز و نسل های آینده است.

به گزارش رودآور، سردار همدانی عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان