آخرین اخبار

21. مهر 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 19778
مراسم جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد.

به گزارش رودآور، در این مراسم «مجتبی بابایی» رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان با تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود، شهادت سردار حاج حسین همدانی را  تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم راه این شهید و امام شهدا (ر) را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: دانشجویان باید علاوه بر تحصیل علم، تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی و شکوفایی علمی، عملی و اخلاقی خود سرلوحه کارها قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان افزود: برای رسیدن به قله های بلند علمی باید با الگو گرفتن از شهدای علمی کشور  راه آنان را برای رسیدن به جایگاهی که مد نظر مقام معظم رهبری است بی وقفه تلاش کنیم.

بابایی با تشریح امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد تویسرکان و تأکید بر حضور دانشجویان در برنامه­های فرهنگی دانشگاه با وجود مسجدی فعال و پویا، عنوان کرد:  وجود دو مزار شهید گمنام در صحن دانشگاه فاضی معوی خاصی ایجاد کرده است و امید آنکه دانشجویان با مدد از ارواح طیبه این دو شهید با  روحیه­ای بسیجی­گونه در سر کلاس ها حاضر شوند.

به گزارش رودآور، توزیع کتاب «زیج مراقبتی» توسط مرکز بهداشت و توضیح یکی از کارشناسان آن مرکز در مورد کتاب مذکور برای دانشجویان بخش دیگری از برنامه بود.

در پایان گروه فرهنگی هنری وابسته به دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد تویسرکان به اجرای موسیقی و تئاتر پرداخت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان