آخرین اخبار

15. آذر 1394 - 21:47   |   کد مطلب: 20638
رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: به علت شرایط نامساعد جوی در محور ساوه ـ همدان تصادف زنجیره ای در این محور رخ داد و اکنون دو محور ساوه و آوج به طور کامل بسته است، و در محورهای دیگر نیز با وجود باز بودن با دلیل غلبه اوضاع نامساعد جوی، شرایط برای عبور مساعد نیست.

به گزارش رودآور، «مهدی شاکری» با اشاره به شرایط بسیار نامساعد آب و هوایی در تمامی محورهای متنهی به همدان و بارش شدید برف، گفت: دو محور ساوه و آوج به طور کامل بسته است.

وی با تأکید بر اینکه محورهای دیگر باز است اما شرایط جوی به شدت نامساعدی بر جاده ها غالب است، اظهار کرد: مسافران و رانندگان هر جا و در هر شهری هستند بمانند، چرا که شرایط جوی نامساعد در دیگر محورها با وجود باز بودن اجازه عبور راحتی را به رانندگان نمی دهد.
رئیس پلیس‌راه استان همدان افزود: تمامی فرمانداری ها در شهرستان های مختلف مساجد، حسینه های و پایگاه های امدادرا برای اسکان مسافران مانده در برف آماده کرده اند و بهتر است به هیچ عنوان تا مناسب شدن اوضاع و شرایط جاده حتی با وجود باز بودن برخی از مسیرها، مسافران و رانندگان تصمیم به ترک شهر نکنند و در این مکان ها اسکان یابند.
شاکری عنوان کرد: پلیس راه استان، اداره و شهرسازی و جمعیت هلال احمر استان و سایر دستگاه های مربوطه با استقرار در محورهای مذکور آماده امدادرسانی به رانندگان مانده در برف و کولاک هستند.
انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان