آخرین اخبار

8. دى 1394 - 9:19   |   کد مطلب: 20926
رجبی دوانی ازپشت پرده ثبت نام چندین برابری اصلاح طلبان برای کاندیاتوری مجلس می گوید:
سخنان اصلاح طلبانه تا تأیید شورای نگهبان ممنوع!/خواص بی بصیرت عامل فتنه 88 همچنان به امریکاچراغ سبز نشان می دهند
یک پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام با بیان اینکه خواص بی بصیرت عامل فتنه 88 با ائتلاف برخی گروه ها که درد دین و ملت ندارند، به امریکا چراغ سبز نشان می دهند، گفت: از گوشه و کنار شنیده می شود که سفارش هم کردند تا افرادی که دواطلب شده اند سخنان اصلاح طلبانه بر زبان نیاورند تا تأیید شوند!

«محمدحسین رجبی‌دوانی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور، فتنه 88 را برنامه ای طرح ریزی شده برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نشانه گرفتن اصل نظام به بهانه تقلب در انتخابات از سوی دشمنان و خیانت خائنان داخلی و هم پیمان شدن منافقان، صاحبان رذایل، سلطنت طالبان و افزایش فشارها و تحریم های از سوی دشمنان به ویژه امریکا بیشتر از آن جایی شروع که سران فتنه با دادن چراغ سبزهایی به دشمن آنان را امیدوار کردند.

خنثی شدن فتنه 88 با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم

وی اظهار کرد: از این رو با نا امن کردن هشت ماهه تهران برای سرنگونی نظام برنامه ای به تصور خود جامع طرح ریزیزی کردند، اما رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم که جلوتر از خواص آگاه به نقشه های شوم آنان شدند، تقشه هایشان را خنثی کرد.

این پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام افزود: فتنه 88 محل آزمونی بود که اکثر مردم موفق از آن بیرون آمدند و اما برخی خواص بی بصیرت بعد از گذشت سال ها هم از کرده خود ابراز پشیمانی نکرده و بلکه به دشمنی های خود ادامه داده اند.

چراغ سبز دوباره خواص بی بصیرت به دشمنان نظام/ خواصی بی بصیرت عامل فتنه 88 برای انتخابات امسال طرح ریزی کرده اند

به گفته رجبی دوانی دشمنان می خواهند نظام را از پای دربیاورند و بعد ازناکام شدن در فتنه 88، خواستند تا از از طریق قضیه  هسته ای ضربه خود را بزنند که در این مورد نیز با شکست مواجه شدند و به این دلیل برای انتخابات خبرگان ومجلس امسال روی آن خواص بی بصیرت حساب باز کرده اند.

وی گفت: متأسفانه برخی از خواصی که هم در فتنه نشان دادند که آتش بیار قضیه اند باز هم در این روزها با مواضعی که گرفته اند چراغ سبزهایی به امریکا و دشمنان اسلام و انقلاب می دهند، و امریکا هم روی آن ها حساب باز کرده است.

پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام  تصریح کرد: این خواص با این چراغ سبز دادن ها به دشمنان نشان می دهند که ما آماده هرکاری هستیم و البته به لطف الهی به طور قطع باز با رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت و بصیرت مردم اگر هم بخواهند فتنه ای به پا کنند خنثی خواهد شد.

حافظه تاریخی خوبی نداریم

رجبی دوانی عنوان کرد: ایراد ما آن است که حافظه تاریخی خوبی نداریم چرا که اگر عملکرد هم این ها بررسی شود می بینیم، این روزها برخی که تا دیروز علیه فرد خاصی تبلیغ کرده و او را تخریب می کردند حال برای رسیدن به مقاصد شوم خود قبول کرده اند گرد یک شاخص خاص جمع شوند تا او را مقابل رهبری قرار دهند.

ائتلاف برخی گروه ها که درد دین و ملت ندارند برای ضربه زدن به مقام ولایت

وی افزود: با وجود اختلاف سلیقه این گروه ها، همانند قضایای صدر اسلام وجه اشتراک این ها، مخالفت با رهبری و ولایت است، بنابراین این گونه دور هم جمع شده اند و ما اگر هوشمند باشیم باید بدانیم که این ها درد کشور، درد دین، درد مسائل ملی را ندارند بلکه برای رسیدن به اهداف خودشان قبول کردند که ای چنین جبهه و ائتلافی را شکل دهند.

با ولایتمداری و هوشیاری فریب شعارهای امروزی دشمنان داخلی را نخوریم

پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام  گفت: بنابراین اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشجوی هوشمند و دانشگاهی فرهیخته باید خیلی هوشیار باشد که فریب شعارهای این ها را نخورد، آن سابقه تلخ این ها را به یاد آورد و تحت تأثیر افکار و حرف های امروزی آن ها قرار نگیرد.

پشت پرده ثبت نام چندبرابری اصلاح طلبان برای کاندیداتوری مجلس؛ ضربه زدن به شورای نگهبان و نظام

رجبی دوانی در ادامه به حضور و ثبت نام چندبرابری برخی گروه ها و پشت پرده این ثبت نام ها اشاره کرد و گفت: آن ها در این جریان دو هدف دنبال می کنند و از آن جا که می دانند برخی از آن ها صلاحیت نمایندگی را ندارند، می خواهند به جامعه القاء کنند که نظام را خیلی ها رد صلاحیت می کند تا از این طریق ضربه ای به نظام وارد کنند.

وی تصریح کرد: دیگر آنکه تصورشان این است که افرادی زیادی را معرفی کنند و اگر یک عده ای را هم رد صلاحیت شدند باز عده ای هم برایشان باقی بماند و روی آن ها مانور تبلیغاتی گذاشته و سرمایه گذاری کنند و به نوعی با خیال خام خود به دنبال فریب دادن و دور زدن شورای نگهبان هستند.

سخنان اصلاح طلبانه تا تأیید شورای نگهبان ممنوع!

این پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام  افزود: حتی از گوشه و کنار هم شنیده می شود که سفارش هم کردند تا افرادی که دواطلب شده اند سخنان اصلاح طلبانه و این گونه موارد را بر زبان نیاورند و ردی از خودشان باقی نگذارند که مثلا شورای نگهبان این ها را تأیید کند و اگرهم تعدادی از آن ها در عرض هم تأیید شدند به نفع یکدیگر کنار بروند.

به گزارش خبرنگار ردآور، «محمدحسین رجبی‌دوانی» کارشناس ارشد مسائل تاریخ صدر اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) است.

رجبی دوانی فرزندعلامه علی دوانی است که مقام معظم رهبری در رابطه با علامه علی دوانی می‌فرمایند:"علامه دوانی علم رجال را از دانشی تخصصی و ویژه اهل فن، به دانشی عمومی تبدیل کرد و در دسترس همگان قرار داد".

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان