آخرین اخبار

10. دى 1394 - 20:10   |   کد مطلب: 20944
رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از سرعت گرفتن مراحل اجرایی پروژه های راه و شهرسازی تویسرکان در دو سال اخیر با تزریق 45 میلیارد و 650 میلیون تومان اعتبار سرعت بالایی به خود گرفته است.

«ابراهیم نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از سرعت گرفتن مراحل اجرایی پروژه های راه و شهرسازی در دوسال اخیر خبر داد و گفت: در این راستا در حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه محور تویسرکان ـ کنگاور تخصیص و جذب شده است.

وی از تخصیص  میلیارد تومان اعتبار دیگر برای چهار خطه محور جوکار ـ تویسرکان نیز خبر داد و اظهار کرد: در دو سال اخیر خوشبختانه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه بیمارستان قائم تویسرکان14 میلیارد تومان اختصاص یافته است و پیمانکاران این پروژه ها همگی در حال حاضر مشغول به کار هستند.

رئیس اداره راه وش هرسازی تویسرکان افزود: برای راه های روستایی نیز در این دو سال بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است و امید آنکه در ماه های آینده شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه راه های روستایی نیز باشیم.

نانکلی در ادامه به تخصیص یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای نصب نیوجرسی و روشنایی ورودی شهرهای تویسرکان و سرکان اشاره کرد و گفت: نصب نیوجرسی ظریب ایمنی جاده ها را افزایش می دهد.

وی عنوان کرد: برای روکش آسفالت جاده کنگاور نیز سه میلیارد تومان و  و روکش اسفالت جاده خیرآبادـ فرسفج یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار تخصیص و جذب شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان افزود: در راستای ایمن سازی نفاط مختلف حادثه خیز در راه های حوزه استحفاظی تویسرکان نیز پنج میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

نانکلی از تلاش های دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان برای تخصیص و جذب اعتبارات بیان شده قدردانی کرد و کفتک این مه جز با پیگیری های مستمر نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و همراهی فرماندار و امام جمعه تویسرکان در جلب توجه مسئولان بالادستی حاصل نمی شود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان