آخرین اخبار

12. دى 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 20972
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعدام رهبر شیعیان عربستان نشانگر ضعف مفرط آل سعود است، گفت: آل سعود جنایتکار به عنوان نوچه های امریکا و صهیونیست ترویست پرور بداند که شیخ نمرهای دیگر هنوز زنده اند و حق پیروز خواهد شد.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار  رودآور، با محکومیت شدید اقدام دولت خیانتکار آل سعود در اعدام شیخ نمر؛ رهبرشیعیان عربستان، گفت: در بررسی کارنامه سیاه آل سعود نقاط سیاه و لگه های ننگ بسیاری از جمله جان باختن تعداد بسیاری از حجاج در حرم امن الهی و دستگیری و سرکوب آزادی خواهان در عربستان به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه اعدام شیخ نمر اوج جنایات آل سعود را به جهانیان نشان داد، اظهار کرد: این گونه برخوردهای غیر انسانی به روشنی نشانگر ناتوانی، بی لیاقتی، بی تدبیری و ضعف شدید حکام سعودی است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آل سعود ضعف بزرگ سیاسی و مدیریتی نداشت در مقابل یک عالم و روحانی که تنها به بیان عقیده و اعتقاد خود پرداخته است، این گونه افراطی عمل نمی کرد و به جای پاسخگویی به افکار عمومی دستور به اعدام چنین شخص وارسته ای را نمی داد.

مفتح با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه اخیر دولت عربستان، بی تردید نشانگر ضعف مفرط آل سعود است، عنوان کرد: آل سعود خائن به اسلام در حالی دستور اعدام و سرکوب شدید شیعیان عربستان را می دهد، که نه تنها در مقابل گروه های جنایات کار تکفیری از جمله داعش اعتراضی نمی کند، بلکه به صورت رسمی آنان را تحت حمایت های سیاسی و مالی خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: آل سعود از گروه هایی تکفیری که جنایتکارانه به زنان و کودکان رحم نمی کند حمایت صدردصدی دارد، اما در طرف دیگر حتی از ابراز عقیده یک عالم وارسته به وحشت می افتد و او را با برخورد خشن و بیرحمانه خود اعدام می کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعدام شیخ نمر ضعف آل سعود را بیش از پیش روشن ساخت و به دنیا و به ویژه حامیان این شیخ وارسته ثابت کرد که حق پیروز است، چرا که اگر آل سعود تاب تحمل شنیدن حق را داشت این گونه و با این همه بیرحمی با رهبر شیعیان عربستان برخورد نمی کرد.

مفتح با تأکید بر اینکه شیعیان جهان و دیگر مسلمانان از این اقدام خشونت آمیز آل سعود هرگز نمی گذرند، گفت: از دولتی که به عنوان نوچه استکبار جهانی و عاملان اصلی تروریست در منطقه محسوب می شود هم نباید چیزی جز این گونه برخوردهای غیرانسانی انتظار داشت و گرچه آنان شیخ نمر را به شهادت رساندند اما خوب می دانند که شیخ نمرهای دیگر زنده اند و راهشان را ادامه می دهند.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان