آخرین اخبار

16. دى 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 20994
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با تأکید بر اینکه شهید علم الهدی از افراد تأثیرگذار در گنجاندن اصل 110 قانونی اساسی بود، گفت: که در شب تصویب قانون اساسی با مراجعه به علمای بزرگ و آیات عظم توصیه تاکید کرد، تا اصل 110 که همان اصل ولایت فقیه است فراموش نشود.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با گرامیداشت 16 دی ماه روز شهادت سید شهیدان دانشجو؛ شهید سیدحسین علم الهدی و یاران مظلومش در کربلای هویزه گفت: پیشنهاد من به جوانان دانشجو و اساتید و دانشگاهیان این است که برای شناخت بهتر این شهید والا مقام و نخبه انقلابی کتاب "سفر سرخ" را مطالعه کنند.

وی اظهار کرد: مطالعه این کتاب در حقیقت ما را با زوایای مهم شخصیتی آن مرد بزرگ و یاران شهید بهتر آشنا می سازد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: به طور قطع یکی از کسانی که در گنجاندن اصل 110 قانونی اساسی بسیار مؤثر بود، این شهید بزرگوار است که در شب تصویب قانون اساسی با مراجعه به علمای بزرگ و آیات عظم توصیه تأکید کرد، تا اصل 110 که همان اصل ولایت فقیه است فراموش نشود.

اردلان عنوان کرد: انقلاب اسلامی خود نتیجه اتحاد امام و امت بود و به طور قطع از نخبگان بزرگ انقلاب همچون سید علم الهدی انتظاری جز این نبوده و نیست.

وی گفت: درود و سلام خدا بر همه مدافعان حریم امن الهی در طول سال های انقلاب  و به ویژه دفاع مقدس و این روزهای پر حرارت و حساس انقلاب اسلامی باد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان همچنین افزود: افتخار شخرستان تویسرکان این است که در عرصه دفاع از این انقلاب عزیز در کنار سایر شهدا، 24 شهید دانشجو تقویم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان