آخرین اخبار

20. دى 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 21038
با هدف استعدادیابی و ارتقاء ورزش بدمینتون برگزار شد
رقابت 20 بدمینتون در تویسرکان
نائب رئیس هیئت بدمینتون از برگزاری یک دوره مسابقات بدمینتون، با هدف ارتقای توانمندی های ورزشکاران و شناساندن این رشته ورزشی در شهرستان خبر داد.

«زهرا بختیاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از برگزاری یک دوره مسابقات بدمینتون در تویسرکان به همت آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 20 بدمینتون باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: این دوره از رقابت ها با هدف ارتقای توانمندی های ورزشکاران این رشته به ویژه در بخش دانش آموزی و نیز شناساندن رشته ورزشی بدمینتون و تنوع در مسابقات ورزشی در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش برگزار شد.

نائب رئیس هیئت بدمینتون افزود: با توجه به نبود خط کشی زمین بدمینتون،  شرایط جوی و گاهی عدم تخصص، به این رشته ورزشی آن طور که باید و شاید توجه نمی شود.

بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که اگر دانش آموزان به سمت این ورزش تشویق و ترغیب شوند، استعدادهای بالقوه ای نمایان می شود که می توان با پرورش آنان پیشرفت کرده و ورزشکاران به مسابقات استانی راه یافته و مقام آور باشند.

وی عنوان کرد: در پایان این دوره از رقابت های بدمینتون در تویسرکان، لیلا خانمیرزایی در جایگاه نخست ایستاد  و سحر زندی مقام دومی را از آن خود کرد.

نائب رئیس هیئت بدمینتون گفت: همچنین فاطمه مرتضایی و فاطمه عراقی به طور مشترک توانستند مقام سومی را کسب کنند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان