آخرین اخبار

26. دى 1394 - 23:06   |   کد مطلب: 21115
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در روز گذشته 335 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در تویسرکان کشف شد.

«سرهنگ محمدمعصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از توقیف دو دستگاه خودرو حامل سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این تویسرکان خبر داد و گفت: با توجه به اخبار رسیده مبنی بر انتقال وجا به جایی کالای قاچاق از مسیر فلرعی نهاوند به سمت روستا باباکمال و شهرستان ملایر، مأمرون انتظامی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در مسیر مربوطع، کنترل خودرهای های عبوری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از ایست و بازرسی های صورت گرفته در روز گدشته در محورهای برون شهری نیرویا انتظامی این ناحیه به دو دستگاه سواری پژو مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر می کند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: با توجه به دستور ایست، دو دستگاه پژو اقدام به دور زدن و متواری شدن از محل را داشتند که بلافاصله نیروهای انتظامی ما متوجه موضوع شده و در نهایت با تعقیب و گریز و بهره گیری از سیخک و پنجر کردن لاستیک خودروها هر دو دستگاه از حرکت ایستاده ئ متوقف شدند.

معصومی عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودورها و بازرسی از ان، 335 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق از نوع ماربرو فیلتر پلاس ساخت کشور امریکا کشف شد و راننده و سرنشینیان خودروها نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این دو دستگاه خودرو از شهرستان جوانرود استان کرمانشاه بارگیری کرده و به مقصد تهران در حرکت بودند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در این رابطه کالای قاچاق ضبط شد و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان