آخرین اخبار

28. دى 1394 - 23:02   |   کد مطلب: 21138
مدیر کمیته امداد تویسرکان از پرداخت پرداخت 9 میلیارد و 949 میلیون ریال وام به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این هشرستان خبر داد.

«سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت:در راستای خدمت به محرومان و فراهم ساختن خودکفایی آنان  مبلغ 9 میلیارد و 949 میلیون ریال در قالب 447 فقره وام به نیازمندان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این وام ها در راستای حل مشکلات خانواده های تحت حمایت پرداخت می شود، اظهار کرد: این تسهیلات در قالب وام های کارگشایی و اشتغال ارائه می شود.

 مدیر کمیته امداد تویسرکان افزود: در حدود 303 فقره وام ها با پرداخت چهار میلیارد و 779 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد بوده و 144 فقره در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی با مبلغ پنج میلیارد و 170 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی به خانواده های مددجو پرداخت شده است .

حسینی همچنین از پرداخت 19 میلیارد و 485 میلیون ریال در راستای کمک هزینه معیشت برای سه هزار و 671 خانوار تحت حمایت کمیته امداد تویسرکان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد کشور آموزش در راستای اشتغالزایی برای فراهم شدن زمینه های توسعه اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: توامندسازی مددجویان امداد با نکاه عمیق فقرزدایی از اولویت های اصلی این نهاد است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان