آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 20:31   |   کد مطلب: 21426
فرماندار تویسرکان گفت: در انتخابات سال جاری 18 کاندیدا برای تصاحب یک کرسی در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از تأیید شدن 6 نفر از عدم احراز شده ها در مرحله قبل روند تأیید صلاحیت ها خبر داد و گفت: با تأیید این 6 نفر، 18 کاندیدا برای انتخاب شدن در مجلس شورای با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: اسامی کاندیداها در حوزه انتخابیه تویسرکان به ترتیب حروف الفبا؛ عباداله اسماعيلي، حسن افشاري، عليرضا بيات، پرويز پرتوي‌فر، علي‌اشرف پيري، پوريا ترابي، مجيد جمشيدي، عباس حاجي‌ولي، سيدمجيد حسني، نعمت‌اله حكيم، رسول زنگنه، عليرضا سلطاني، داريوش سوري، محمد شربتي، علي فهيم، آمنه مالمير، محمدمهدي مفتح و اسداله ناصري هستند.

فرماندار تویسرکان همچنین از انصراف محمد سليماني، احمد سوري و حميد كاوسي خبر داد.

مومیوند با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان هفتم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در تویسرکان برگزار می شود، افزود: تبلیغات رسمی کاندیداها برای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه جاری تا 24 قبل از برگزاری انتخابات و برای خبرگان رهبری از 22 تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات انجام می شود.

وی از  کاندیداها و طرفداران آنان خواست: تا به دور از هرگونه تنش آفرینی به به معرفی ، برنامه ها و اهداف خود بپردازنند و با رعایت اخلاق و قانونمنداری از تخریب رقیب دوری کنند.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه سیاست فرمانداری شهرستان بیطرفی است، عنوان کرد: تمامی دستکاه های شهرستان مؤظف هستند تا در وقت اداری از هیچ کاندیدایی طرفداری نکنند و همچنین به هیچ عنوان از امکانات بت الماال به نفع و یا ضرر کاندیدایی استفاده نکنند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان