آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 21:20   |   کد مطلب: 21472
به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح خدماتی در تویسرکانی با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 30 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز با حضور نماينده مردم تويسرکان در مجلس شوراي اسلامي، معاون فرماندار و تني چند از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي، سه طرح خدماتی در تویسرکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرح واحد بسته‌بندي مواد غذايي در زميني به مساحت يک هکتار با اعتبار سه ميليارد و 400 ميليون ريال توسط معاون فرماندار تويسرکان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستاي باباپيرعلي به بهره برداری رسید.

گفته می شود ظرفيت سالانه اين واحد در زمينه بسته‌بندي حبوبات، قندو شکر، ادويه‌جات حدود دو هزار تن با اشتغالزايي براي پنج نفر به صورت مستقيم و 6 نفر به صورت غير مستقيم غير مستقيم است.

همچنین پارک کودک روستاي قلقل در مساحت 600 متر مربع با اعتبار 530 ميليون ريال از محل اعتبارات دهياري اين روستا با تجهيز به ست وسايل ورزشي و بازي کودکان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

پروژه انبار چند منظوره  نگهداري از نهاده هاي دامي مربوط در بخش جهاد کشاورزي با ظرفيت 500 تن و اشتغالزايي براي دو نفر با مالکيت شرکت تعاوني توليد وحدت خرم‌رود در روستاي قلقل نیز  از دیگر طرح هایی بود که امروز به دستان معاون فرماندار تویسرکان اقتتاح شد.

براي اين پروژه مبلغ يک ميليارد و 700 ميليون ريال از اعتبارات دولتي و 400 ميليون ريال آورده متقاضي هزينه شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان