آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 21506
جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهدا سبب ساز تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی هستند، گفت: بی تردید رزمندگان و شهدای تویسرکانی در حلق حماسه ها در عملیات های غرب کشور در دفاع مقدس نقش مؤثر و حضور پررنگی داشتند.

به گزارش خبرنگار رودآور، به مناسب دهه مبارک فجر  گرامیداشت این دهه، جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان به همراه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به دیدار خانواده شهدا رفتند.

«سردار مظاهر مجيدي» جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان در ديدار خانواده " شهید علی زمان نانکلی"  با اشاره به اینکه محل شهدات این شهید والا مقام در قصر شیرین است، گفت: رزمندگان تویسرکانی نه تنها در جبهه های جنوب کشور از این مرز و بوم دفاع کردند بلکه حضور پررنگ و اثرساز نیزی در صحنه های نبرد حق علیه باطل در جبهه های غرب کشور داشتند.
وی اظهار کرد: رزمندگان تویسرکانی با آمادگی و به موقع در محل حاضر بودن به ویژه در عملیات مرصاد همراه با دیگر رزمندگان جان بر کف ما، راه را بر دشمن بعثی و منافقین کور دل بستند.
جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان افزود: اخلاص، شجاعت، از خودگذشتگی و محور قرار دادن ولایت از ویژگی های بارز شهدا است.
سردار مجیدی با تأکید بر گرامیداشت خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران صبور آنان، تصریح کرد: اگر نبود صبوری، استقامت و تربیت کردن درست این خانواده ها، ما چنین انسان های وارسته ای را تقدیم اسلام و انقلاب نمی کردیم و همین غیرت و مروت این خانواده ها و خون مطهر شهدای آنان است که موج تثبت و تداوم انقلاب اسلامی شده است.
وی عزت، اقتدار، سرافرازی و سربلندی کنونی ایران اسلامی را مدیون خون های پاک ریخته شده شهدا دانست و افزود: یادآوری روزهای غرور آفرین دفاع از این مرز و بوم برای همگان و انتقال آن به نسل های بعدی جنگ ضرورتی است که قابل انکار نیست.
به گزارش رودآور، شهید علی زمان نانکلی در یکم بهمن ماه سال 1339 در روستای گل آباد تویسرکان متولد شد، وی در  هشتم اردیبهشت ماه سال 1362 در قصر شیرین دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان