آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 23:52   |   کد مطلب: 21512
فرماندار تویسرکان از بهره برداری از هفت طرح خدماتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش های گازرسانی و برق رسانی به هفت روستای تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور، در نهمين روز از دهه مبارک فجر طرح فيدر جديد از شبکه پست برق دو تويسرکان به روستاي باقر آباد به طول پنج کيلومتر و صرف اعتباري افزون بر 25 ميليارد ريال بهره برداري شد.

 

فرماندار تويسرکان گفت: همزمان با افتتاح اين طرح، طرح رينگ لاميان به منجان به طول يک نيم کيلومتر و صرف اعتباري بيش از 500 ميليون ريال و احداث شبکه فشار ضعيف روستايي به طول دو کيلومتر و صرف اعتباري افزون بر 800 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

همچنین با حضور فرماندار، نماينده مردم تويسرکان در مجلس شوراي اسلامي، مدير عامل شرکت گاز استان وتني چند از مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان طرح گاز رساني به روستاي حاجي تو به بهره برداري رسيد .

درمراسم آيين افتتاح مهندس حبيب موميوندعنوان کرد: طرح گاز رساني به روستاي يعقوب آباد با جذب اعتباري معادل دو ميليارد و 800 ريال و روستاي حاجي تو با جذب اعتباري معادل شش ميليارد و  450 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي بهره برداري شد.

فرماندار تويسرکان اضافه کرد: همچنين طرح گاز رساني به روستاي فتح آباد با صرف اعتباري معادل 10ميليارد و 500 ميليون ريال و طرح گاز رساني به روستاي هر هره با جذب اعتباري برابر با دو ميليارد و 28 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي نيز به بهره برداري رسيد.

وي همچنين از بهره برداري از طرح گاز رساني به روستاهاي گل زرد و ابو دردا خبر داد و افزود: براي افتتاح اين دو طرح به ترتيب يک ميليارد و 690 ميليون ريال و پنج ميليارد و 900 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي هزينه شده است.

مهندس موميوند خاطر نشان کرد: همچنين امروز شاهد آغاز مرحله اجرايي طرح گاز رساني به روستاي قلي لاله عليا با برآورد اعتباري افزون بر دو ميليارد و 500 ميليون ريال ز محل اعتبارات ملي نيز بوديم.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان