آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 1:07   |   کد مطلب: 21575
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر حضور پرشور ملت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات از سکنات اثرگذار دینی ملت است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله صادق آملی لاریجانی امشب در همایش انتخاباتی حماسه حضور در مسجد جامع شهرستان نکا با تبریک به‌مناسبت تولد حضرت زینب(س)، اظهار داشت: حضرت زینب(س) به‌عنوان بانوی صبر و ایثار باید الگوی همه زنان مسلمان باشد.

وی افزود: قرآن کتاب خداوند و تمام روایات اهل بیت(ع) حقایق را بیان می‌کنند تا انسان‌ها را به‌سوی سعادت هدایت کنند که باید به این حقایق به‌درستی عمل کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در دنیای کنونی برای اینکه به سعادت درست و واقعی دست یابیم، باید برای زندگی خود برنامه داشته و از قانون و دستورات خداوند غفلت نکنیم بلکه از اهل بیت و نائب بر حقش اطاعت کنیم.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: متأسفانه امروز پیشرفت علم و تکنولوژی مانند اینترنت، ماهواره و فضای مجازی زمینه را برای غفلت مردم به‌خصوص جوانان فراهم کرد که باید حواسمان باشد.

لاریجانی گفت: نباید زمان را برای عبودیت خداوند از دست  بدهیم زیرا عمر انسان به‌سرعت می‌گذرد و حسرت خوردن فایده‌ای ندارد.

وی گفت: این نظام به‌برکت اهل بیت، خون  شهدا، ایثارگران، جهاد مجاهدان و رهبری به‌حق امام خمینی(ره) به پیروزی رسید که امروزه یکی از بزرگترین عبادت‌ها حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

لاریجانی ابراز کرد: امروز ایران اسلامی پایگاه ارسال پیام ائمه اطهار در جهان است که باید همه از نظام و ولی فقیه دفاع کنیم تا از دشمن آسیبی به آن نرسد.

رئیس قوه قضاییه گفت: نباید واقعیت را انکار کرد، در جامعه ما مشکلات فرهنگی و اقتصادی وجود دارد اما باید با صبر و حوصله و با اقتدار برای توسعه و شکوفایی کشورمان بکوشیم تا زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، افزود: حضور در انتخابات از حرکات و سکنات مهم دینی ما بوده که باید به‌جای بازی دادن این صحنه، آن را برای عبودیت خداوند قرار دهیم.

لاریجانی افزود: امروز ولایت فقیه رکن رکین نظام بوده و با اقتدار و بصیرت خود، کشور را  از بحران‌های مختلف نجات داد و موجب استحکام و انسجام نظام شد.

وی بیان کرد: در فعالیت‌های انتخاباتی همه با بصیرت عمل کنیم، هر قدمی که برمی‌داریم حتی حضور در انتخابات باید برای رضای خداوند و بعد انجام تکلیف باشد، زیرا حضور پررنگ مردم موجب اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان