آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 3:55   |   کد مطلب: 21650
لیگ دسته اول فوتبال کشور/
نبرد شش امتیازی قعرنشین های بحران زده
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور برای هر دو تیم پاس همدان و پارسه تهران، نبرد شش امتیازی به شمار می رود و تیم پیروز شانس بیشتری برای خروج از منطقه خطر خواهد داشت.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، هر دو تیم با شکست مقابل حریفان خود در هفته گذشته مسابقات لیگ یک به قعر جدول هدایت شدند تا اوضاع نامطلوبی را جدول رده بندی داشته باشند.

پاس در دقایق پایانی مقابل نساجی مازندران با یک گل شکست خورد تا با 24 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول قرار گیرد و پارسه نیز با شکست برابر پیکان صدرنشین در رتبه هفدهم باقی ماند.
نزدیکی امتیاز تیم های قعرنشین به یکدیگر سبب شده تا هر برد و باختی در مسابقات باعث تغییر اساسی در جدول رده بندی شود و پاس همدان بعد از سه برد متوالی مقابل نفت مسجد سلیمان، شهرداری اردبیل و داماش، از بازی مقابل فجرسپاسی شیراز تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده تا اوضاع مناسبی در جدول رده بندی مسابقات نداشته باشد.
پاسی ها در صورت برتری در بازی فردا مقابل پارسه تهران می توانند امیدوار به صعود تا رده شانزدهم جدول باشند اما تساوی و شکست باعث بدتر شدن اوضاع این تیم خواهد شد.
تیم پاس هم اکنون با 11 شکست جزو رکورداران فصل جاری مسابقات به لحاظ باخت هستند و تفاضل گل منفی هفت آنها نیز سبب شده تا حتی در صورت امتیاز مشابه، نسبت به حریفان قعرنشین اوضاع نامطلوب تری داشته باشند.
پارسه تهران نیز امسال همانند پاس نتایج مطلوبی کسب نکرده و مدام در قعر جدول دست و پا می زند.
این تیم با یک امتیاز بیشتر از تیم پاس در رده هفدهم قرار گرفته است و اگر بتواند در بازی فردا به پیروزی برسد، بدون احتساب سایر نتایج حتی می تواند تا رده سیزدهم جدول هم صعود کند.
هر دو تیم بازی رفت را به تساوی یک بر یک دست یافتند و این دیدار برای آنها بسیار حیاتی است.
تیم پیروز میدان بازهم می تواند امیدوار به خروج از منطقه خطر باشد هر چند تساوی تاثیری بر روند صعود آنها در جدول نخواهد داشت.
دیدار هر دو تیم از ساعت 14 فردا یکشنبه در ورزشگاه نوبنیاد تهران برگزار می شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان