آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 21832
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین از حضور پیکرهای مطهر شهیدای گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) در روز 23 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان همدان خبر داد.

«محمد جواد زمردیان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رودآور، گفت: 23 اسفندماه جاری مصادف با سالروز شهادت شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) و همزمان با سراسر کشور، استان همدان میزبان شهدای گمنام می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نقاط درخواستی در حال بررسی هستیم که پیکر این شهدای والای مقام در چه نقاطی به خاک سپرده شوند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین با بیان اینکه در بررسی درخواست اولویت با شهرهایی است که تاکنون میزبان شهدای گمنام نبودند، افزود: تا روز پانزدهم استفندماه جاری تعداد شهدای گمنام و نقاطی در استان که قرار است افتخار میزبانی پیکر مطهرشان را عهده دار باشند، مشخص می شود و از طریق رسانه های جمعی به اطلاع مردم ولایی و شهیدپرور استان خواهد رسید.

به گزارش رودآور، طبق شنیده های اولیه به نظر می رسد، استان همدان به زودی میزبان 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود و شهرستان ملایر میزبان دو تن از این شهدای والا مقام خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان