آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 13:50   |   کد مطلب: 22459
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: در سال گذشته مبلغ 11 میلیارد ریال در راستای آموزش های اشتغال بیش از 13 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش رودآور، «قاسم یارمحمدی» گفت: کارآموزان در قالب آموزشهای بلند مدت و کوتاه مدت در رشته های قالیبافی، خیاطی، آرایشگری، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، برق صنعتی، جوشکاری، منبت کاری، تعمیر خودرو، تعمیر موبایل و غیره آموزش می بینند.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال و حرفه آموزی در سال گذشته اظهار کرد: یکی از مهمترین فعالیت های حوزه اشتغال این نهاد ، سوق دادن مددجویان و فرزندان خانواده های تحت حمایت به سمت آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت است .
این مقام مسئول افزود: برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای در مراکز کمیته امداد ، آموزشگاه های خصوصی و مراکز فنی و حرفه ای بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و مراکز فنی و حرفه ای صورت می گیرد.

یارمحمدی عنوان کرد : کلاس های مشاوره شغلی در جهت توانمند سازی و حرفه آموزی مددجویان برگزار می شود تا انگیزه لازم برای ورود به دنیای اشتغال در آنان ایجاد و از این طریق به استقلال و خودکفایی دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: از مهمترین اهداف نهاد مقدس کمیته امداد، ارتقاء عزت نفس خانواده های تحت حمایت است و در این جهت خودکفایی از بهترین ابزار برای حصول به این مهم قلمداد می شود .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان افزود : ایجاد یا ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان از طریق آموزش های مقدماتی ، بلند مدت، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ای ، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی منطقه به منظور کاریابی، اشتغال زایی و افزایش بازدهی طرح های در حال اجرا و همچنین هدایت شغلی دانش آموزان دوره ی دبیرستان در جهت کسب مشاغل فنی از اهداف آموزش های فنی و حرفه ای برای محرومان و نیازمندان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان