آخرین اخبار

21. مرداد 1395 - 0:00   |   کد مطلب: 22607
فرماندار تویسرکان گفت: بازاریابی و چگونگی عرضه محصولات تولیدی و سرمایه در گردش مهمترین مشکلات واحدهای تولید متوسط و کوچک است و از این رو باید حل مشکلات آنان، اولویت اصلی در ایجاد اشتغال باشد.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امروز از چندین کارگاه تولیدی متوسط و کوچک به همراه تعدادی از اعضای کارگروه شهرستان در راستای بررسی مشکلات آنان بازدید شد.

وی اظهار کرد: واحد تولیدی خیاطی با اشتغالزایی برای 50 نفر، کارگاه مبل و منبت با اشتغالزایی 20 نفر، واحد تولید محصولات چرمی با اشتغالزایی برای 25 نفرو کارگاه تولیدی رشته آشی با اشتغالزایی برای هفت نفر از جمله واحدهای تولیدی در سطح شهرستان تویسرکان بودند که مشکلات و نیز نقاط ضعف و قوت آنان بررسی شد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه به دنبال بررسی مشکلات سایر واحدهای تولید به ویژه واحدهای تولیدی متوسط و کوچک در شهرستان هستیم، افزود: در این راستا پس از یک جمع بندی و بررسی مشکلات اولیه واحدهای تولیدی در جلسات، راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع پیشرفت آنان ارائه خواهد شد.

مومیوند با تأکید بر اینکه عنوان سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، تصریح کرد: همه ما مسئولان مؤظف هستیم در این زمینه به ویژه در حوزه تولید و اشتغالزایی فعالیت های گسترده تری داشته باشیم.

وی گفت: توجه به توسعه و گسترش کارگاه ها و واحدهای تولیدی متوسط و کوچک زود بازده در تویسرکان یکی از اولویت های اساسی در راستای تولید اشتغال است و امید آنکه با رفع موانع موجود بر سر راه این تولیدکنندگان، شاهد رشد اقتصاد و اشتغال تا چایان سال جاری در این شهرستان باشیم.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه هم اینک واحدهای تولیدی کوچک در تویسرکان محصولات خوب و با کیفیت تولید می کنند و در زمینه اشتغالزایی نقش مؤثری دارند، عنوان کرد: ضروری است که در سال جاری دستگاه های اجرایی و حمایتی شهرستان تویسرکان نیز بیش از پیش به حمایت از واحدهای تولیدی بپردازند.

مومیوند افزود: تویسرکان در زمینه های مختلف تولیدی، ظرفیت های بسیاری به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی در بخش باغبانی و ویژه تر در محصول با اهمیت گردو دارد.

وی با اشاره به اینکه اهتمام به تولید مبل و منبت در تویسرکان، گفت: این شهرستان با برخورداری از چهار هزار کارگاه و بهره مندی از هفت هزار نیروی فعال در حوزه مبل و منبت می تواند با اندک حمایت و سرمایه های اندک به قطب اصلی تولید مبل و منبت استان و حتی کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب تبدیل شود.

فرماندار تویسرکان بازاریابی و چگونگی عرضه محصولات تولیدی و سرمایه در گردش را از اصلی ترین مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: بسیاری از این واحدهای تولیدی با اندک حمایت و تأمین سرمایه های کم می توانند برای تعداد افراد قابل توجهی اشتغال ایجاد کنند.

به گزارش رودآور، فرماندار تویسرکان در حین بازدید از واحد تولیدی کیف چرم، لحظاتی به جای یکی از کارگران این واحد تولیدی مشغول کار با چرخ خیاطی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان