آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 14:18   |   کد مطلب: 22714
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: با تحقیقات پلیس زن سارق مغازه های خواربار فروشی دستگیر و روانه زندان شد.

«محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: درپی مراجعه چندین نفر ازکاسبان و بازاریان شهر مبنی براینکه مدتی است از مغازه های آن ها کیسه های برنج و سایراقلام  اجناس دیگر سرقت می شود،پیگیری های لازم از سوی نیروی انتظامی تویسرکان انجام شد.
وی اظهار کرد: عوامل تجسس کلانتری ۱۱شهری تویسرکان پس از رصد اطلاعات و انحام تخقیقات فنی پلیسی گسترده از بازاریان موفق به شناسایی سارق زن سابقه دار شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارق که زنی از شهرستان های همجوار بوده پس از تحت نظر بودن درحین سرقت از یکی از مغازه های خواربارفروشی در حالی که با یکی از همدستان خود سوار بر یک دستگاه خودرو پیکان درحالی که قصد فرار داشتند دستگیر شدند.
معصومی عنوان کرد: دربازرسی از داخل خودرو هشت کیسه برنج ۱۰کیلویی ایرانی و چندین بسته چای، شکر، پنیر و اقلام دیگر به معادل ۱۰میلیون و۵۰۰ هزازریال کشف شد.
وی درباره روش سرقت بزه ارتکابی این سارقان گفتسارق مرد با شناسایی مغازه های که صاحبان آن کهنسال بوده وارد مغازه شده و از غفلت فروشنده استفاده می کردند، اقلام را در چندن وبت در زیرچادر پنهان و درشهرستان اسدآباد به فروش می رساندند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارق داری دو فقره سابقه سرقت و ۲۵فقره سابقه مشارکت در سرقت را دارد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان