آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1395 - 19:41   |   کد مطلب: 22782
مدیر توزیع برق تویسرکان با توجه به کنترل مناسب خاموشی های برق به عنوان مدیر نمونه استان و چهار پرسنل این اداره نیز به عنوان نمونه های بخش های مختلف شرکت برق استان معرفی شدند.

«رضا جلیلوند» مدیر توزیع برق تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امروز به مناسبت هفته کار و کارگر همایشی با عنوان کارگر و صنعت آب و برق در مرکز استان برگزار شد که در این همایش از چهار پرسنل موفق تویسرکانی که به عنوان نمونه های استانی اتتخاب شده بودند با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

وی اظهار کرد: محمد نامجو به عنوان ناظر نمونه استان، حمید فضلعلی به عنوان تکنسین نمونه استان، میثم نامجو به عنوان سیم بان نمونه استان و قاسم جامه بزرگ به عنوان مأمور قرائت نمونه استان معرفی شدند.

به گزارش رودآور رضا جلیلوند مدیر توزیع برق تویسرکان نیز در این مراسم به دلیل عملکرد مناسب و مدیریت قابل قبول به ویژه در بحث کنترل خاموشی های برق، از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به عنوان مدیر نمونه معرفی و تجلیل شد.

به گفته «حاجی‎رضا تیموری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شهرستان تویسرکان رتبه نخست کمترین درصد خاموشی های برق در سطح استان را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان