آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1395 - 6:14   |   کد مطلب: 22812
رئيس دانشگاه آزاد اسلامی تويسركان گفت: بی تردید یی از عوامل اثرگذار در پیشرفت جامعه نتیجه زحمات اساتید و معلمان است و اگر خدایی ناکرده دچار تزلزل شود به یقین مشکل از ما معلمان است، پس باید دانشجویان را درست تعلیم دهیم تا جامعه ای قوی و پویا بسازیم.

به گزارش رودآور، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مراسم با شكوهي با حضور دكتر سعيد جامه بزرگي دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامي استان همدان و همچنين بیشتر اساتيد هيأت علمي و حق التدريس در مزرعه تحقيقاتي دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان برگزار شد.

در اين مراسم «دكتر مجتبی بابايي» رئيس دانشگاه آزاد اسلامی تويسركان با  تبريك فرا رسيدن هفته معلم به تمامي اساتيد، با بيان اينكه معلمی شغل نیست بلکه عشق است با بيان حديث شريفي از حضرت رسول(ص) در مورد مقام معلم اشاره كرد و گفت: «از من نیست مگر آموزنده یا آموزگار»، كه به نظر وجود مقدس پيامبر هيچ شغلي ديگري همچون معلمي را اين گونه مورد ستايش قرار نداده است و اين بزرگي و عظمت علم و دانش و استاد و معلم را مي رساند.

وی با تأکید بر این حدیث شریف اظهار کرد: این از الطاف خداوند است که شما دوستان را در زمره معلمان قرار داده تا مشمول این جمله گهربار حضرت رسول(ص) شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین افزود: اگر جامعه پیشرفت کند نتیجه زحمات اساتید و معلمان است و اگر خدایی ناکرده دچار تزلزل شود به یقین مشکل از ما معلمان است، پس باید دانشجویان را درست تعلیم دهیم تا جامعه ای قوی و پویا بسازیم.

«دکتر مطهری خواه» از اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان نکاتی را در رابطه با آموزش و تعلیم و تربیت عنوان کرد.

قرائت چند شعر طنز و غزل در خصوص علم و دانش توسط یکی از شاعره های جوان شهرستان و اجرای زنده موسیقی توسط یکی از خوانندگان خوش ذوق تویسرکان از دیگر برنامه های این مراسم بود که با استقبال حضار صورت گرفت.

در این مراسم اساتید در باغ دانشگاه به تفریح و سرگرمی و ورزشهای مفرح بدمینتون، دارت و پینگ پونگ پرداختند و سپس نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت حجت الاسلام بت شکن اقامه کردند، همچنین قدردانی زحمات اساتید با اعطاء هدایایی بخشی دیگر از این برنامه بود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان