آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1395 - 13:47   |   کد مطلب: 22819
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه فلسفه بعثت پیامبر(ص) نشر علم است، گفت: امروز دشمن می خواهد با جنگ نرم، رفتن علم آموزی، ارزش ها و اعتقادات و باورهای ما را سست کند.

به گزارش رودآور، «حجت السلام شمس اللهی» در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی در سالن 9دی سپاه تویسرکان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی، سیاسی و جایگاه علم و دانش، گفت: جایگاه شهید مطهری و درک مقام شهدا از توان خارج است.

وی همچنین اظهار کرد: سپاه و نیروهای مسلح ستون فقرات جامعه هستند و قوام نیروی مسلح نیز بر پایه باورهای عمیق و عقیده آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به فلسفه بعثت و تأکید آن بر نشر علم، افزود: امام علی(ع) می فرمایند "قوام حکومت و جامعه به یروهای نظامی آن است".

حجت الاسلام شمس اللهی عنوان کرد: رزمندگان ما عاشقانه هشت سال دفاع مقدس را با باور و ایمان جنگیدند و دشمن به این نتیحه رسیده، اگر می خواهد کشور ما را شکست دهند باید باور و اندیشه ها را متزلزل کند و عقیده ما را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می خواهد با جنگ نرم، ارزش ها و اعتقادات و باورهای ما را سست کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه گفت: با فضیلت ترین علم خودشناسی است و بزرگترین جهل، جهل به خود است، چرا که انسان باید ابتدا خود را بسازد تا بتواند خداوند را بشناسد.

«حجت الاسلام محمد محمودزاده» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: باید از اندیشه های ناب اسلامی همچون اندیشه های سیاسی شهید مطهری استفاده کنیم تا انقلاب و دستاوردهای آن حفظ شود.

در این مراسم از پیشکشوتان و فعالان عرصه عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان