آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1395 - 12:37   |   کد مطلب: 22824
تکنسین نمونه استان در حوزه برق به رودآور چه گفت؟
دقت، نظم و لذت از کار، شتاب دهنده عمل است
تکنسین نمونه استان در حوزه برق گفت: همیشه تلاشم بر آن بوده است تا امور محوله با نظم و دقت و تا حد ممکن به درستی انجام دهم و از کار لذت ببرم، چرا لذت بردن از کار امید دهنده برای ادامه فعالیت است.

به گزارش خبرنگار رودآور، دوازدهم اردیبهشت ماه جاری بود که خبری با عنوان "4 تویسرکانی در جمع کارگران نمونه شرکت برق استان" در سایت خبری رودآور منتشر شد، از این رو به سراغ یکی از این کارگران نمونه استانی رفتیم.

حمید فضلعلی که به عنوان تکنسین نمونه استان در حوزه برق معرفی شد متولد 29 اردیبهشت سال 65 است، که در شغل خود 6 سال سابقه کاری دارد و با پست زمانی مسئول gis برق شرکت برق تویسرکان در این شهرستان فعالیت دارد.

تحصیلات وی کارشناسی برق قدرت است و دارای دو مقاله پذیرفته شده که اولی در در سنندج سال ۹۲ و دومی در چهارمین کنگره بین المللی اتوماسیون صنعت برق کشور در دانشگاه تبریز با ارایه مقاله با عنوان سیستم اتوماسیون اتفاقات عملیات مبتنی بر gis بود.

این تکنسین نمونه استانی می گوید: در سال ۹۴ به عنوان کاربر نمونه gis استان توسط دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان همدان و در روز صنعت برق و کارگر به عنوان تکنسین نمونه استان توسط دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان انتخاب شدم.

فضلعلی اظهار کرد: همیشه تلاشم بر آن بوده است تا امور محوله را تا حد ممکن به درستی انجام دهم و از کار لذت ببرم.

وی می افزاید: به نظر من هر انسانی زمانی می تواند در کار خود موفق باشد که از در ابتدا به خدا توکل کند و کاری انجام دهد که دعاهای خیر مادرش نیز همراهش باشد و البته همراهی همیشگی زندگی ام، همسرم را می گویم را باید در این موفقیت ها جمع بست.

تکنسین نمونه استان همدان عنوان کرد: در کارم همچنین باید از راهنمایی های مدیر توزیع برق تویسرکان؛ مهندس جلیلوند تشکر کنم.

فضلعلی در ادامه از تلاش خود می گوید و از اینکه سعی می کند تا انسانی منظم و دقیق به ویژه در وظایف محوله خود باشد.

وی عنوان کرد: اوایل کار به عنوان اپراتور اتفاقات مشغول به کار بودم و یکی از خاطرات جالب برای من این بود که همیشه شب های عید یا هر مناسبتی که بود یکی از مشترکین تماس می گرفت و عید را به همکاران تبریک گفته و خسته نباشید می گفت.

تکنسین نمونه در حوزه برق استان می افزاید: کار ما طوری است که همیشه باید آماده باش باشیم به ویژه در شرایط بحرانی و یا در ایام نوروز و انتخابات، تا مشکلی از نظر خاموشی و قطع برق برای همشهریان پیش نیاید.

فضلعلی ادامه داد: گاهی اوقات نیز به دلیل شرایط بد آب و هوا من و بیشتر همکاران تا دیر وقت در اداره هستیم.

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر با انجام مانورهای تعمیرات خطوط، قطع برق در سطح شهرستان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان