آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 22825
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شرکت داروسازی تویسرکان در ردیف سه شرکت تولیدکننده محلول های خوراکی دارویی متادون و آپیوم کشور است، گفت: تلاش بر این است تا برای رونق شهرستان مشکلات شهرک صنعتی تویسرکان برطرف شود.

به گزارش رودآور، «حبيب موميوند» در نشست هم انديشي با مديران و كاركنان شركت توليد داروي در تويسركان با اشاره به حفر چاه جدید در سال گذشته و اجرای خط لوله انتقال آب در شهرک صنعتی آریکان، گفت: با این اقدام خوشبختانه مشکل آب این شهرک برطرف شد.

وی توجه به تولید داخلی را از مهمترین اولویت های بخش اقتصادی و رونق این حوزه دانست و اظهار کرد: بی تردید به کار بستن سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکرد کارآفرینی به تولید اشتغال و پویا کردن اقتصاد می انجامد.

فرماندار تویسرکان در ادامه به فعالیت های دانش بنیان در شرکت داروسازی تویسرکان اشاره کرد و توجه به خلاقیت، نوآوری و منحصر به فرد بودن برخی محصولات این شرکت را قابل مشاهده عنوان کرد و افزود: مسئولان شهرستانی در راستای توسعه اقتصادی تویسرکان توجه ویژه ای به کارآفرینان دارند.

صفا مدیر شرکت داروسازی تویسرکان نیز  در اين نشست گفت: شرکت داروسازی شهرستان تویسرکان را می توان در ردیف سه شرکت تولیدکننده محلول های خوراکی دارویی متادون و آپیوم کشور قرار دارد.

وی از فروش محصولات این شرکت در سال 93 در حدود رقمی معادل 120 ميليارد ريال خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته این مبلغ به 450 ميليارد ريال رسید.

مدیر شرکت داروسازی تویسرکان افزود: برخی از محصولات این شرکت منحصر به این شرکت است و به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

در این مراسم از كارگران و فعالان حوزه توليدی در شركت توليد داروي تویسرکان با اعطاء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش رودآور، خرداد ماه سال گذشته بود که آزمايشگاه كنترل كيفيت و بخش توليد قرص‌هاي مكمل دارويي شركت داروسازي فاران شيمي تويسركان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اشتغالزایی برای 13  نفر افتتاح شد، در این بخش مكمل‌های دارويی به صورت قرص و كپسول تولید می شود.

شرکت داروسازی شهرستان تویسرکان را می توان در ردیف سه شرکت تولیدکننده محلول های خوراکی دارویی متادون و آپیوم کشور قرار دارد.

داروهاي صادراتي بوپرنورنين هيدرو كلرايد و نوسكاپين اكسيكدون، قرص و شربت متادون، قرص بوپر نورفين و محلول همو دياليز عمده تولیدات این شرکت دارویی هستند.

انتهای پیام/زنگنه

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان