آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1395 - 18:37   |   کد مطلب: 22826
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مواردی که سبب شناساندن شهرستان تویسرکان به دیگر مردم نقاط کشور می شود برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و استانی خواهد بود.

به گزارش رودآور، «محمد مهدي مفتح» نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي در نشست هم انديشي با مديركل ورزش و جوانان استان همدان در تویسرکان، گفت: از اولویت های پیش روی حوزه ورزش در تویسرکان توجه به تدوین تقویمی در راستای برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات استانی و کشوری است.

وی تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی ورزشی و برگزاری نشست با هیأت های مختلف ورزشی در تویسرکان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال جاری عنوان کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مواردی که سبب شناساندن شهرستان تویسرکان به دیگر مردم نقاط کشور می شود برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و استانی خواهد بود، چرا که توجه به این مهم علاوه بر ایجاد پویایی و نشاط در جامعه، سبب ساز رونق ورزشی و معرفی تویسرکان می شود.

«حبيب موميوند» فرماندار تویسرکان نیز برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در شهرستان را برای معرفی تویسرکان به ایرانیان اثر بخش دانست و گفت: شهرستان تویسرکان از ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری برخوردار است که متأسفانه گاهی به علت تعصبات غير ضروري بين دستگاهي تاکنون معرفی نشده اند.

 وی خواستار تعیین نقشه راه و چشم انداز ورزشی از سوی مسئولان شهرستانی و حمایت از سوی مسئولان استانی شد و اظهار کرد: هم اندیشی و بهره بردن از نظرات صاحب نظران در این زمینه فراموش نشود.

« رسول منعم» مديركل ورزش و جوانان استان همدان نيز در اين نشست گفت: شهرستان تویسرکان از ظرفیت های مناسب و مطلوبی در رشته های ورزشی متعددی از جمله کشتی، کبدی، گلبال و ورزش های رزمی در سطح استانی و کشوری برخوردار است.

وی از دعوت شدن 470 ورزشكار به اردوی تیم ملی در سال 94 خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 170 ورزشکار در لیست نهایی تیم های مختلف ملی قرار گرفتند.

مديركل ورزش و جوانان استان همدان همچنین با اشاره به حضور 66 تيم ورزشي از استان همدان در ليگ هاي معتبر كشوري در سال 94، افزود: استان همدان در سال گذشته 88 عنوان آسيايي، بين المللي و جهاني و 760 عنوان كشوري کسب کرد.

منعم در ادامه از راهیابی دو ورزشكار، يك داور و يك مربي از استان به المپيك 2016 برزيل خبر داد و افزود: در رشته هایی از جمله بوکس، والیبال و دوچرخه سورای نیز ورزشکارانی از استان برای حضور در المپیک نامزد هستند.

«كيانوش سليماني» رئیس اداره ورزش و جوانان تويسركان نيز از ظرفیت های خوب ورزشی تویسرکان در رشته هایی از جمله سه گانه، کبدی، کشتی و ورزش های رزمی خبر داد.

وی عنوان کرد: تویسرکان در این رشته های ورزشی آمادگی میزبانی مسابقات استانی کشوری را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تويسركان اعلام کرد: پیگیری هایی نیز برای گرفتن ميزباني مسابقات دوچرخه سواري و برگزاري همايش پياده روي خانوادگي در مرداد سال جاری به مناسبت سالروز علملیات مرصاد، روز تویسرکان انجام شده است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان