آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 11:29   |   کد مطلب: 22862
رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان:
حس همدردی لازمه کار پرستاران است+عکس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان گفت:در کنار آموزش هایی که در طول دوران تحصیل آموخته اید، فراگیری و تقویت حس انسان دوستی و حس همدردی لازمه کار آینده شماست.

به گزارش رودآور، جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته پرستاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان به همت کانون فارغ التحصیلان واحد تویسرکان با حضور 250 نفر از فارغ التحصیلان این رشته همراه با خانواده های آنان و هیئت رئیسه دانشگاه و اساتید این رشته برگزار شد.

«مجتبی بابایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با تبریک به مناسبت ولادت فرخنده امام حسین(ع) و اعیاد مبارک شعبانیه و خیر مقدم به خانواده دانشجویان در مراسم جشن فارغ التحصیلی فرزندانشان خطاب به دانشجویان پرستاری حاضر در مراسم گفت: در کنار آموزش هایی که در طول دوران تحصیل آموخته اید، فراگیری و تقویت حس انسان دوستی و حس همدردی لازمه کار آینده شماست.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود اساتید متعهد و مجربی که در این واحد دانشگاهی حضور دارند و تربیت صحیح و شایسته ای که در خانواده شما متبلور است و در چنین محیطی پرورش یافته اید امید است پرستارانی متخصص، متعهد و دلسوز برای افراد و بیمارانی باشید که به یاری شما نیاز دارند.

به گزارش رودآور این مراسم همراه بود با کار زیبا و مفرح گروه آکروبات و سپس اجرای موسیقی توسط چهار نفر از دانشجویان فارغ التحصیل، اجرای مسابقه و نمایش طنز و پخش کلیپی از دوران تحصیل دانشجویان پرستاری نیز بخشی دیگری از این مراسم بود.

 دانشجویان در انتها نیز در مقابل قرآن مجید ادای سوگند کردند و از سوی هیأت رئیسه دانشگاه لوح تقدیر و تندیس یادبود به فارغ التحصیلان اهدا شد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان