آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 10:17   |   کد مطلب: 22876
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با تأکید بر اینکه جانفشانی مدافعان حرم، ضامن امنیت امروز مرزهای ما است، گفت: امروز نیز مدافعان حرم آل الله با همان اعتقادی در سوریه از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند که در هشت سال دفاع مقدس، دفاع کردند.

به گزارش رودآور، «میرزا سلگی» در جمع ایثارگران تویسرکانی با اشاره به حمایت های دنیای غرب در جنگ تحمیلی، گفت: حتی با وجود آن همه کمک های نظامی و جاسوسی و برنامه ریزی های انجام شده، نتوانستند یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کنند.

 وی اظهار کرد: دشمن از نقش مؤثر ایمان، اعتتقاد، توسل و ارتباط قلبی رزمندگان ما با امام عرص(عج) غافل بود و این موارد را در محسابات خود نیاورده بود از این خود را برنده جنگی می دانست که آغازگرش بود.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران افزود: استکبار جهانی و در رأس آن امریکا در جنگ های نظامی سخت شکست خورده اند، از این رو به دنبال استهاله فرهنگی و شبیخون فرهنگی از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در کشور ما هستند.

سلگی با تأکید بر اینکه جانفشانی مدافعان حرم، ضامن امنیت امروز مرزهای ما است، تصریح کرد: امروز نیز مدافعان حرم آل الله با همان اعتقادی در سوریه از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند که در هشت سال دفاع مقدس، دفاع کردند.

وی در ادامه به حمایت امریکا از یک جریان خاص و اعتراف وزیر امور خارجه ایالت متحده از یک جریان خاص در ایران در سفر به 80 کشور اشاره کرد و گفت: وزر امور خارجه امریککا اعتراف کرد که دولتشان از در سال 88 توطئه ها علیه ملت ما را حمایت می کردند.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران تمام تحرم هایی به گفته دشمنان فلج کننده و این نقشه های شوم برای خارج کردن ملت ما از مسیر انقلاب و اسلام است.

سلگی عنوان کرد: با وجود پیشرفت و خودکفایی در حوزه تجهیزات دفاعی در برخی حوزه های دیگر کوتاهی هایی بوده که نیاز است جبران شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با سرعت به سمت پیشرفت وتوسعه می رود، افزود: امریکا با مشاهده قدرت، توانمندی ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که به کشور ما حمله نمی کند و گرنه با هر بهانه ای همچون ورود به عراق به کشور ما نیز تعرض می کرد اما با توجه به اقتدار ایران اسلامی جرأت این کار را ندارد.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران تأکید کرد: آنانی که غرب زده، بی درد، بی عرضه و به دنبال اشرافی گری هستند به دنبال بزک چهره امریکا هستند و گرنه امریکا قدرتی نیست.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان