آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 9:39   |   کد مطلب: 22897
همایشی برای همه تویسرکانی ها؛
جشن بزرگ جوان در تویسرکان برگزار می‌شود
رییس اداره ورزش وجوانان تویسرکان از برگزاری جشن بزرگ جوان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

«کیانوش سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: جشن بزرگ روز جوان روز سه شنبه هفته جاری ساعت 18 تا 20 عصر در سالن فردوسی تویسرکان برگزار می شود و حضور برای تمامی تویسرکانی ها آزاد است.

وی اظهار کرد: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، اجرای موسیقی و تئاتر با حضور هنرمندان استان همدان بخشی از برنامه های این جشن است.

رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: این گونه برنامه های در راستای معرفی و شناساندن شخصیت والای حضرت علی اکبر(ع) به جوانان برای الگوگیری از ایشان نقش مؤثری دارد.

سلیمانی تصریح کرد: ولایت پذیری، بضیرت، رادمردی و جوانمردی و ایستادگی تا پای جان در دفاع از اسلام از ویژگی های شخصیتی آن حضرت است که می توان با برنامه ریزی هایی این الگوی نمونه را به جوانان معرفی کرد.

وی عنوان کرد: اهمیت دادن به جوانان از آنجا که آینده سازان کشورمان هستند سبب تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و شادابی و نشاط آنان می شود، از این رو تمامی سعی ما بر این است تا فضایی مناسب برای ارتقاء فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جوانان فراهم سازیم.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان