آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 7:50   |   کد مطلب: 22926
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف یک‌هزار و 600 توپ البسه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در تویسرکان خبر داد.

به گزارش  رودآور، «محمد معصومی »، از توقیف دو دستگاه خودرو مدل حامل یک‌هزار و 600 ثوپ البسه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

وی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی بخش قلقل‌رود در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گردنه روستای حاجی‌تو و محور فرسفج خیرآباد و مسیر روستای باباکمال در دو عملیات مختلف به دو دستگاه خودرو حامل البسه قاچاق مشکوک شدند.

رئیس نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به بی‌توجهی این دو خودرو به ایست مأموران و متواری شدن از محل متواری گفت: در نهایت پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز مأموران خودروها با شگرد پلیسی توقیف کرده و سرنشینان را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودروها 570 ثوب شلوار خارجی کتان و یک‎هزار و 25 دست لباس خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.

معصومی با بیان اینکه این محموله از شهرهای مرزی بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت بود، خاطرنشان کرد: هر دو کالای کشف شده به منظور طی مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال داده شد و پس از تشکیل پرونده چهار متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی تویسرکان مبارزه با قاچاق کالا و ارز و افراد سودجو است، افزود: حمایت از تولیدات داخلی در راستای تحقق شعار سال یک وظیفه همگانی است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/در

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان