آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 13:01   |   کد مطلب: 22935
نایب رییس هیئت شطرنج تویسرکان از برگزاری یک دوره مسابقات شطرنج در شهرستان با هدف گرامیداشت روز جوان در تویسرکان خبر داد.

«زهرا بختیاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه رقابت های شطرنج که به مناسبت روز جوان در تویسرکان برگزار شد، گفت: این رقابت ها با حضور 16 شطرنج باز جوان در پنج دور به روش سوئیسی درخانه شطرنج سالن الغدیر برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد.

وی اظهار کرد: در پایان این دوره از رقابت ها که در رده سنی جوانان برگزار شد رضاعبدالملکی، مرتضی بهرامی و امیرعلی قلخانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نایب رییس هیئت شطرنج تویسرکان افزود: همچنین سمانه ترکاشوند به عنوان برترین بانوان این دوره از رقابت ها دست یافت.

بختیاری توجه به ورزش در هر سنی به ویژه در دوران جوانی را امری مهم عنوان کرد و گفت: برگزاری این چنین مسابقه هایی علاوه بر آنکه زمینه را برای شناخت استعدادهای رشته ورزشی شطرنج در سطح شهرستان مهیا می سازد، سبب نشاط عمومی و پویایی در بین شطرنج بازان می شود.

وی گفت: امید است جوانان ما با روی آوردن بیش از پیش به ورزش، آمادگی جسمانی، روحی و تندرستی خود را تقویت کنند، چرا که امید آینده کشور به همین جوانان است.

نایب رییس هیئت شطرنج تویسرکان تصریح کرد: فعالیت های وررزشی، سیستم عمومی و دفاعی بدن و همچنین حافظه را تقویت کرده و سبب افزایش اعتماد به نفس، کاهش فشارهای عصبی و اضطراب می شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان