آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1395 - 23:09   |   کد مطلب: 22939
مدیر حوزه های علمیه استان همدان و منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نتیجه کوچکترین مذاکره با کدخدا زیر سلطه رفتن است، گفت: زمزمه کنندگان مذاکره با امریکا، اوضاع وخیم کشورهای همسایه را ندیده اند؟! که این گونه حرف می زنند.

به گزارش رودآور، «آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» عصر امروز در آیین بزرگداشت شهدای جاویدالاثر و دو شهید گمنام آرمیده در کمربسته سرکان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با نمایندگان طلاب حوزه های علمیه قم تاکید کردند که حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند و مردم را به سمت انقلابی بودن و انقلابی ماندن هدایت کنند.
وی اظهار کرد: امروز در دوره غیبت امام عصر(عج) نه تنها در میان حوزه های علمیه بلکه در میان عموم افراد جامعه باید مبانی و مکتب انقلاب زنده نگه داشته شود تا چراغ اسلام و نهضت انقلاب اسلامی همیشه روشن باشد.
منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استکبار ستیزی را وظیفه تک تک آحاد جامعه دانست و افزود: بر اساس قرآن و آموزه های دینی تمامی پیامبران از آدم تا خاتم(ص) همه و همه در برابر طاغوتیان زمان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی عنوان کرد: برخی زمزمه می کنند که با کنار آمدن و مذاکره با امریکا مشکلات کشور حل می شود، این مطلب جای تعجب دارد، چرا که اگر مذاکر با امریکا اثربخش بود فلسطینیان پس از سال ها به سرزمین خود دست یافته بودند و یا مردم عراق و افغانستان نیز نباید امروز در آتش حضور امریکا در کشورشان بسوزند، هیهات از اینکه تصور کنیم مذاکره با امریکا و مستکبران نجات بخش کشور است.

منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این عده که تصور می کنند مذاکره با امریکا حلال تمام مشکلات است، آیا قیام ها و انقلاب هایی از جمله نهضت مشروطه را ندیدند که چگونه با ورود انگلیس و امریکا دچار نابودی شد و در آن روزها مردم از استقلال و آزادی های اولیه جامعه برخوردار نبودند و حتی به راحتی نمی توانستند روضه سیدالشهدا(ع) را برپا کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی تأکید کرد: آنچه که تاکنون انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه داشته است، برگزاری این یادواره های شهدا بوده، چرا که تبیین کننده انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

وی تصریح کرد: از آنجا که حوزه های علمیه به خوبی می توانند مروج دین و بیان کننده حقیقت انقلاب باشند، انقلابی ماندن مردم نیز در گرو انقلابی ماندن حوزه های علمیه است، 

منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چراغ انقلاب اسلامی تا زمانی که حوزه های علمیه و مردم انقلابی باشند، روشن است، گفت: بیان مجاهدت های شهدا و برگزاری یادواره ها و یادمان های شهدا و نیز تجلیل از شهدا و خانواده های آنان بوده که تاکنون این انقلاب را بیمه نگه داشته است.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: همان گونه که برگزاری روضه برای امام حسین(ع) واقعه تلخ عاشورا و نهضت و مکتب حسینی را تاکنون به ما رسانده، یادواره های شهدا نیز سبب ساز زنده نگه داشتن مکتب و فرهنگی عاشورایی است، چرا که شهدا به حق در مسیر سید الشهدا(ع) حرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید به مقام شامخ شهدای مدافع حرم؛ آنان جوانانی که در راه دفاع از حرم آل الله جان خود را نثار کردند غبطه خورد، گفت: تا زمانی که دشمن دست از دشمنی خود بر ندارد باید جانانه از قرآن کریم، مکتب تشیع و حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد: اکنون دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی دست به هر گونه تبلیغ و تخریبی می زنند اما مردم ایران می دانند که راه عزت، اقتدار و سعادت کشور مکتب اسلام، انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است که باید آن را به دست صاحب اصلیش ولی عصر(عج) برسانند.
به گزارش رودآور، دو شهید گمنام آرمیده در کمربسته سرکان، اردیبهشت سال گذشته با حضور انقلابی و پرشور مردم شهید پرور شهرستان تویسرکان در این مکان تشییع و تدفین شدند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان