آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1395 - 12:20   |   کد مطلب: 23054
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: برای ساخت سالن چند منظوره مجتمع ورزشی بانوان این شهرستان یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و هم اینک آماده بهره برداری است.

به گزارش رودآور، «کیانوش سلیمانی» از 63 درصد پیشرفت فیزیکی مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان خبر داد و گفت: این طرح شامل زمین چمن مصنوعی، استخر شنا و سالن ورزشی چند منظوره است.

وی سال آغاز عملیاتی شدن اجرای طرح را سال 89 اعلام و اظهار کرد: برای ساخت این سالن ورزشی چند منظوره ورزشی یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و هم اینک آماده بهره برداری است.

رئیس اداره ورزش و جوان تویسرکان همچنین با اعلام پیشرفت فیزیکی 60 درصدی استخر شنای این مجموعه، افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده که برای اتمام و بهره برداری نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دیگر دارد.

سلیمانی به خوابگاه ورزشی در حال ساخت تویسرکان نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ساخت خوابگاه ورزشی این شهرستان از سال 91 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این خوابگاه دو میلیارد و 400 میلیون مورد نیاز است، عنوان کرد: با این جود تاکنون تنها در حدود 300 میلیون تومان اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: با وجود آنکه از نظر آب و هوایی این شهرستان می تواند میزبان خوبی برای مسابقات مختلف ورزشی و حتی محلی برای تمرینات اردوهای تیم های ملی باشد، این طرح هنوز به بهره برداری نرسیده و تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان