آخرین اخبار

1. خرداد 1395 - 11:20   |   کد مطلب: 23077
گوگل اختراعی را برای ثبت ارسال کرده که در آن عابر پس از برخورد با خودروی خودران، به اتومبیل می‌چسبد و این چسب مانع از مرگ عابر می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبر آنلاین، طبق تصویری که مشاهده می‌کنید گوگل قصد بکار گیری چسب مخصوص در قسمت جلوی خودروی خودران خود را دارد تا هنگام تصادف با عابر، بتواند مانع از پرت شدن عابر و صدمه دیدن وی شود. 

نجات جان عابر برخوردکننده با خودروی خودران گوگل با چسب جادویی

به گفته کارشناسان اغلب پس از تصادف و وارد آمدن ضربه دوم و یا پرت شدن عابر پس از تصادف منجر به جراحت و یا مرگ می‌شود و اگر این چسب روی خودرو به‌کار گرفته شود می‌تواند مانع از بروز ضربه دوم شده و از مرگ جلوگیری کند. 

نجات جان عابر برخوردکننده با خودروی خودران گوگل با چسب جادویی

لایه چسب قسمت جلوی خودرو را پوشش می‌دهد و البته خودش زیرپوشش خاص قرار می‌گیرد تا در صورت برخورد، فعال شود تا در صورت برخورد حشرات، برگ درختان و پرندگان دچار خرابی چسب نشود. 
 
57 خودروی خودران گوگل تاکنون 1.5 میلیون مایل فعالیت داشته و با چندین تصادف روبرو شده و در برخی شهرها با ممانعت قانونی روبرو شده است و به همین دلیل مدیران گوگل تلاش دارند تا مشکلات مذکور را با ابداعات نوین حل کنند. 
 
گوگل سال 2020 را برای خودروهای خودران خود برای استفاده عموم تعریف کرده و رقبایی مانند تسلا، اوبر، اپل و ... را پیش روی خود دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان