آخرین اخبار

2. خرداد 1395 - 10:36   |   کد مطلب: 23084
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد
برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر از سوم تا هشتم خردادماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، حسین الماسی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از سوم تا هشتم خردادماه آماده بازدید علاقه‎مندان است.

وی با بیان اینکه صنعتگران مطرح داخلی در حوزه مبلمان و لوستر به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند، افزود: در این نمایشگاه 70 شرکت داخلی تولیدات و توانمندی‌های خود را عرضه می‎کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از حضور صنعتگران مبل و لوستر از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، قزوین، قم، مرکزی، مازندران و همدان در این نمایشگاه خبر داد.

وی افزود: واحدهای تولیدی شرکت کننده در مساحتی حدود 5000 متر مربع و در سه سالن ابن سینا، هگمتانه و الوند به رقابت خواهند پرداخت.

الماسی ساعات بازدید نمایشگاه را از 16 تا 21 دانست و پاسخ به نیازهای مصرف‌کنندگان، جلوگیری از ورود کالای قاچاق، ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتری، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای فرهنگ استفاده از کالای داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه صنعت مبلمان؛ صنعتی زودبازده و سودآور است،  گفت: در کنار این شغل، اشتغال بسیاری نیز برای افراد ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزاری نمایشگاه را بهترین ابزار معرفی کالا و خدمات دانست و ایجاد فضای رقابتی از طریق آن را امری تأثیرگذار عنوان کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان