آخرین اخبار

3. خرداد 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 23095
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه جای خالی ابزار هنر برای انتقال فرهنگ مقاومت احساس می شود، گفت: در این زمینه دستگاه های متولی امر آنچنان که باید وارد عرصه نشده اند چرا که اگر ورودی به هنگام داشتند ما امروز شاهد نبودیم که قهرمانان برخی کودکان، نوجوانان و جوانان ما خیلی و موهومی از جمله بتمن و مرد عنکوبتی هستند.

«حجت الاسلام محمد محمود زاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات غرور آفرین بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت این روز بزرگ از آنجا که سالروز بازگرداندن قطعه ای از کشور به ملت بوده یک ضرورت است.

وی با تأکید خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی کشور است، اظهار کرد: باید آن همه مقاومت و ایثار زنان و مردان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شیرزنان و دلیرمردان خرمشهر به خوبی گرامی داشته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به آیه 30 سوره مبارک فصلت، افزود: در این آیه با این مضمون آمده است که هر کس در راه خدا و در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کند و ترس به دل راه ندهد، خداوند به آن وعده کمک و بهشت داده است و این موضوع و معجزه را ما به روشنی در دوران دفاع مقدس دیدیم و شاهد بودیم که چگونه خدواند رزمندگان ما را در جبهه های نبرد حق علیه باطل یاری کرد.

حجت الاسلام محمودزاده تصریح کرد: امروز نیز ملت ما به ویژه جوانان می توانند با ایستادگی و مقاومت خود در برابر استکبار جهانی بیاستند و با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه از خداوند برای تحقق این امر طلب یاری کنند.

وی عنوان کرد: پیام گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آن است که هرگاه ملت و امامشان با یکدیگر بودند و ملت در حمایت از ولی فقیه حرکت کرد، به خواست خدا در برابر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز شدند و امروز نیز در صورتی که از منویات رهبری به ویژه درخصوص اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم، اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی را ارتقاء می بخشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه آن همه غرورآفرینی ها و حماسه سازی ها آن طور که باید و شایسته برای نسل های پس از جنگ و به ویژه جوانان بازگو نشده است، گفت: برنامه یزی ها و اقدامات ویژه تری باید برای نهادینه ساختن این روز بزرگ و به تصویر کشیدن حماسه سازی های ملت در روزهای دفاع انجام شود.

حجت الاسلام محمودزاده با تأکید بر اینکه جای خالی ابزار هنر همچون، تئاتر، سرود و فیلم های سینمایی برای انتقال فرهنگ مقاومت احساس می شود، تصریح کرد: در این زمینه دستگاه های متولی امر آنچنان که باید وارد عرصه نشده اند چرا که اگر ورودی به هنگام و به روز داشتند ما امروز شاهد نبودیم که قهرمانان برخی کودکان، نوجوانان و جوانان ما خیلی و موهومی از جمله بتمن و مرد عنکوبتی هستند.

وی افزود: این در حالی است که نهادهای فرهنگی و مسئولان امر در شناساندن قهرمانان حقیقی ما که همان شهدا هستند آن طور که باید برای نسل جوان به طور مطلوبی عمل نکرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه، برگزاری یادواره شهید شاخص تویسرکان، اجرای نشست های بصیرتی با محوریت مقاومت، شهادت طلبی و استکبارستیزی با بهره مندی از ظرفیت حلقه های صالحین بسیج در حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان تویسرکان، برپایی نمایشگاه و تبلیغات در سطح شهرستان را برخی از برنامه های شاخص سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان