آخرین اخبار

6. خرداد 1395 - 9:18   |   کد مطلب: 23121
روایتی دیگر از یک شهادت و مجروح شدن دو خلبان در همدان؛
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان: حال کمک خلبان مساعد است
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان از مساعد بودن حال عمومی کمک خلبان حادثه یک فروند هواپیمای میگ۲۹ در پایگاه شهید نوژه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور، ظهر روز سه شنبه هفته جاری با سانحه دیدن یک فروند هواپیمای میگ۲۹ در پایگاه شهید نوژه همدان به علت نقص فنی از مسیر باند پروازی منحرف می شود که کمک خلبان با استفاده از سیستم خروجی فوری کابین جنگنده خود را به بیرون پرتاب می کند، اما «سرگرد روزبه ناظریان» خلبان جنگنده میگ 29 که در داخل کابین می ماند دچار ضربه مغزی و مصدومیت شدید می شود.

مصدومان با تماس مسئولان پایگاه نوژه با اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ انتقال داده می شوند، اما به علت جراحات وارده شدید یکی از خلبانان با بالگرد امداد هوایی به بیمارستان بعثت همدان منتقل می شود.

در این باره «محمدرضا عبادیان» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، می گوید: پرسنل و متخصصین بیمارستان بعث تمام سعی خود را بر آن داشتند تا خلبان اول را که دچار ضربه مغزی شده بود نجات دهند.

وی اظهار کرد: این خلبان در ساعات مراقبت ویژه حتی با دستگاه تنفس مصنوعی، علائم حیاتی داشت که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده در همان شب و ساعاتی پس از سانحه به شهادت می رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مساعد بودن حال کمک خلبان خبر داد و افزود: کمک خلبان دچار شکستی جزیی شده و هم اینک تحت مراقبت های اورتوپدی است.

عبادیان تصریح کرد: کمک خلبان مصدوم از نظر وضعیت عمومی در شرایط مطلوبی است و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار رودآور، صبح روز گذشته پیکر مطهر «شهید روزبه ناظریان» با حضور فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از مقابل بیمارستان بعثت همدان تشییع و برای خاکسپاری به تهران منتقل شد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

خدا رحمتش کنه

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان