آخرین اخبار

10. خرداد 1395 - 22:44   |   کد مطلب: 23157
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آنچه که در طول سال ها پس رحلت جانسوز امام راحل(ره) به خوبی مشهود بوده، آن است که همان جنبه های شخصیتی ایشان از اندیشه، قاطعیت، گفتار و عمل گرفته تا کردار و روحیه خالصانه، استکبارستیزی، انقلابی و اسلامی و ساده زیستی همه و همه در امام خامنه ای (مدظله العالی) تبلور یافته است.

«سردار غلامعلی ابوحمزه» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره اینکه مجموعه سپاه و بسیج نه تنها در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ه) برنامه های متعددی برای تبیین اندیشه و افکار و ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) دارد، گفت: این برنامه در سالروز رحلت جانسوز امام(ره) به صورت ویژه تر برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه در طول سال نیز برنامه های مختلفی در قالب همایش ها، نشست ها و حلقه های صالحین برای پیاده سازی گفتمان امام خمینی(ره) برگزار می شود، اظهار کرد: بسیج در سال های پس از رحلت امام(ره) در طول سال برنامه های مختلفی با محوریت نهادینه سازی اندیشه ها، اهداف، آرمان، عقاید و افکار

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آنچه که درطول این سال ها به خوبی مشهود بوده، آن است که همان جنبه های شخصیتی امام راحل(ره) از اندیشه، گفتار و عمل گرفته تا کردار و روحیه خالصانه، انقلابی و اسلامی و ساده زیستی همه و همه در امام خامنه ای (مدظله العالی) تبلور یافته است.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: همان گونه که شعار اصلی امام راحل(ره) مرگ بر امریکا بود و این دولت را شیطان بزرگ معرفی می کردند، امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز تأکید فراوان دارند که امریکا شیطان اکبر است و این روحیه استکبارستیزی جلوه خاصی به ثبیت و استمرار انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان داده است.

وی در ادامه با توجه به برگزاری برنامه های متعدد از سوی ارگان های مختلف، گفت: امروزه آنچه که به این برنامه ها اهمیت دو چندانی داده است توجه و نحوه برگزاری، کیفیت و محتوای آن است تا به درستی گفتمان امام برای نسل جوان تبیین شود.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امروز تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) یک ضروت و نیاز جامعه است، چرا که انقلاب اسلامی با دیدگاه‌های والای امام خمینی(ره) که آن برگفته از آموزه های دینی و اسلام بود شکل گرفته است و با همین دیدگاه ها توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد و رهبر انقلاب با همان قاطعیت امام گونه کشور را در این سال های پر فراز و نشیب هدایت کرده است.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: هرساله در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب خیل عظیمی از مردم برای تجدید بیعت با امام راحل(ره) و ولایت، عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) می‌شوند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: امسال نیز بیش از هفت هزار نفر از اقشار مختلف استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد امام راحل(ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان