آخرین اخبار

11. خرداد 1395 - 13:32   |   کد مطلب: 23158
راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده اولویت مسئولان تویسرکان؛
برای زمینه سازی ایجاد اشتغال، با مدیران شوخی نداریم+عکس
فرماندار تویسرکان گفت: برای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی به دنبال راهکارهایی در راستای ایجاد و حمایت از کارگاه های کوچک، متوسط و زودبازده و نیز توجه به مشاغل خانگی و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستیم و در این زمینه با مدیران کم کار شوخی نداریم.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تویسرکان در مکانی متفاوت از همیشه و در مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان گرمابی و زنبور عسل در روستای شهرستانه برگزار شد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در این نشست با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، گفت: همدلی و همراهی تمام مسئولان با مردم و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران زمینه ساز تحقق شعار سال است.

وی اظهار کرد: باید سعی شود در چارچوب قانون و به بهره گیری از تبصره های لازم سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری به ویژه در عرصه های تولید تشویق و ترغیب کرد.

فرماندار تویسرکان افزود: درباره طرح های ارائه شده بررسی های موشکافانه همراه با آینده نگری صورت گیرد، اما این بررسی ها به سمتی حرکت نکند که قضاوت از پیش باشد و سرمایه گذار را از صرف هزینه برای تولید منصرف کند.

مومیوند با تأکید بر اینکه در زمینه ایجاد اشتغال واقتصاد در سطح شهرستان نیاز به اقدامات جدی تری داریم، تصریح کرد: در این زمینه هیچ شوخی با هر مدیریتی که کار را جدی نگیرد نداریم.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در به سرانجام رساندن اقتصاد مقاومتی نگاه به درون و داشته های داخلی با برون نگری است برای صادارت محصولات تولید شده است، گفت: در شهرستان تویسرکان به دنبال راهکارهایی در راستای ایجاد و حمایت از کارگاه های کوچک، متوسط و زودبازده و نیز توجه به مشاغل خانگی و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستیم.

«امیر بنی اردلان» مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان در حاشیه بازدید از در مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان گرمابی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از ایجاد و ثبت 719 شغل در سامانه رصد اشتغال در سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری از ابتدای سال تاکنون برای 49 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه به زودی همایش سرمایه گذاری در تویسرکان برگزار می شود، گفت: راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در دستور کار مسئلان شهرستان قرار دارد.

به گزارش رودآور در این نشست آقای نادربیگی طرح جاعی در راستای ارتقاء زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر به عنوان "طرح احداث اقامتگاه سنتی" ارائه داد.

بازدید از گلخانه رمضان مومیوند و سروش مومیوند در روستای حاجی آباد نیز بخشی دیگر از برنامه های امروز کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تویسرکان بود.

این سه طرح بازدید شده با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان