آخرین اخبار

12. خرداد 1395 - 2:27   |   کد مطلب: 23163
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: اگر بنا بیش از پیش گفتمان امام(ره) به طور کامل در جامعه اجرایی شود، باید دانشگاه و حوزه انقلابی باشند تا بتوانند این گفتمان را به درستی ترویج دهند.

«حجت‌الاسلام محمد محمودزاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رودآور و در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: بی تردید این جمله معروف که انقلاب اسلامی ایران، در هیچ جای جهان بدون نام امام راحل(ره) شناخته شده نیست، یک حقیقت است.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) نهضت و انقلابی را در خرداد ماه سال 42 آغاز کرد که اصول و اساس آن تاکنون پا برجاست، اظهار کرد: ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، رهایی از وابستگی به شرق و غرب، رفتن به سمت خودکفایی ملت، حفظ کرامت ایرانیان و استکبار ستیزی و به ویژه ایستادگی در برابر طاغوت و شیطان بزرگ؛ امریکا، از شاخصه های اصلی انقلابی بود که جرقه آن را امام خمینی(ره) روشن کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان با بیان اینکه امام(ره)، الگوی خود را ائمه اطهار(ع) قرار داده بودند و حرف بدون عمل از ایشان شنیده و دیده نمی شد، افزود: انقلاب اسلامی با بهره مندی از آموزه های دینی و تعالیم الهی  و زیر سایه ولایت فقیه که ایشان نیز پرورش یافته مکتب نبوی و علوی بودند، شکل گرفت.

حجت الاسلام محمودزاده در ادامه گفت: انقلاب ما با نگاهی همه جانبه  و با حفظ کرامت و عزت ملت، با همه دنیا به جز رژیم غاصب صهیونیستی رابطه دارد و اما به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار نمی رود.

وی با بیان اینکه شعار و عمل اصلی امام(ره) مرگ بر امریکا  بود، تصریح کرد: با توجه به منویات امام و رهبری می توان گفت که نه ملت ما دست از اسلام خود بر می دارند و نه امریکا، دست از ظلم و سلطه گری خود، به این دلیل هیچ گاه این دو با یکدیگر جمع نمی شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه اگر قدرت و اقتدار داشته باشیم حتی اگر پای میز مذاکره هم بنشینیم قدرت در دست ما است، عنوان کرد: امروزه با توجه به منویات مقام معظم رهبری که برگرفته از آموزه های دینی و الگوگرفته از امام(ره) است، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، قدرت ایران را روز افزون می کند.

حجت الاسلام محمودزاده گفت: امروز مقام معظم رهبری جانشین خلف امام راحل هستند و امام گونه، سکان کشتی انقلاب اسلامی را هدایت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید ولایتمدار باشیم نه ولایت شعار، تصریح کرد: متأسفانه برخی در سخنرانی های خود حرف از امام و رهبری می زنند اما در عمل به توصیه های این دو بزرگوار عمل نمی کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان تصریح کرد: برخی ها نیز با وجود اینکه امام خمینی(ره) بارها تأکید داشتند که هر حرفی از ایشان بدون سند مطرح نشود، رو به خاطره گویی تک نفره آورده اند.

حجت اسلام محموزاده با بیان اینکه حفظ نظام از واجب ترین اصول نظام است که بارها از سوی امام و رهبر انقلاب عنوان شده، افزود: با توجه به ظرفیت های داخلی، امروز شاهد صدور انقلاب نه تنها به کشورهای منطقه بلکه در سراسر جهان هستیم.

وی در ادامه گفت: جرأتی انقلابی که امام خمینی(ره) در دل ها ایجاد کرد در کنار ساده زیستی و عالمانه رفتار و عمل کردن هایشان همه را حیرت زده کرده بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان تأکید کرد: اگر بنا بیش از پیش گفتمان امام(ره) به طور کامل در جامعه اجرایی شود، باید دانشگاه و حوزه انقلابی باشند تا بتوانند این گفتمان را به درستی ترویج دهند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان