آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 10:21   |   کد مطلب: 23189
مسئول فرهنگی اوقاف تویسرکان:
تربیت قرآنی راه سعادت جامعه است
مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در تویسرکان گفت: تربیت قرآنی راه سعادت و کلیدرهایی جامعه از پلیدی ها است.

«مهدی محمدظاهری» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور، گفت: مسابقات سی و نهمین دوره سراسری قرآن کریم ویژه خواهران بالای 18 سال در تویسرکان روز گذشته برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و دعا خوانی در محل دارالقرآن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه تویسرکان افزود: ترویج قرآن در جامعه، زمینه سازی برای نزدیک کردن جامعه به حقیقت و روح قرآن و فراگیر ساختن معارف قرآن در جامعه، بخشی از اهداف برگزاری چنین مسابقاتی است.

محمدظاهری ایجاد گرایش در بین اقشار مختلف مردم برای انس با قرآن و سوق دادن جامعه به سمت عمل به قرآن را بخشی دیگر از اهداف مهم برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات هر سال یک بار برگزار شده است و هفته گذشته نیز  علاقمندان و فعالان حوزه معارف قرآنی در تویسرکان در مسابقه معارف قرآن کریم با یکدیگر رقابت کردند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه تویسرکان سعادت جامعه را در گرو ترویج و روی آوردن اقشار مختلف مردم به سمت تربیت قرآنی دانست و گفت: بی تردید توسل به قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) رستگاری حقیقی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان