آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 10:17   |   کد مطلب: 23205
فرمانده انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه تریلر ماک و زمین گیر شدن یک قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار در مواد مخدر و کشف 11 کیلو و 350 گرم تریک خبر داد.

به گزارش رودآور، «محمد معصومی» گفت: به دنبال اخبار رسیده مبنی بر حمل یک محموله بزرگ مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ و انتقال آن به شهرستان های همجوار، بلافاصله اکیپی ویژه از مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان تشکیل و رصد اطلاعاتی و تحقیقات لازم در این باره آغاز شد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی تمام محورهای فرعی و اصلی مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی را در کنترل خود در آورده و با ایجاد یک تور امنیتی گسترده اقدام به ایست و بازرسی و کنترل خودرو های عبوری کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در این رابطه مأموران به دو دستگاه خودرو تریلر ماک که از سمت ملایر وارد محور فرسفج شدند مشکوک و هر دو دستگاه خودرو را توقیف کردند.

معصومی عنوان کرد: با تلاش مأموران در این عملیات در بازرسی دقیق و فنی از تریلرها موفق به کشف جاسازی این قاچاقچی در زیر کامیون تریلر ماک شده و در نهایت مقدر 11 کیلو و 350 گرم مواد محدر تریک در پوشش بطری های نوشابه که به شکل ماهرانه و حرفه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: این قاچاقچی حرفه ای محموله مواد مخدر را از بندرعباس به مقصد یکی از شهرستان های همجوار بارگیری که با رصد دقیق و به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه گفت: تمام محورهای مواصلاتی شهرستان زیر نظر کنترل و همیشگی پلیس بوده و هیچ نقطه امنی برای عبور سوداگران مرگ وحود ندارد.

معصومی از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعات درباره تهیه و توزیع مواد مخدر را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان