آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 10:58   |   کد مطلب: 23216
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: با اجرای طرح های مختلف در 75 روز گذشته، 37 کیلو و 507 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و در این رابطه 287 قاچاقچی فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

«محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار  رودآور، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان درباره عملکرد نیروی انتظامی برای رضایتمندی مردم در این ماه، گفت: در این زمینه اقدامات لازم و پیشگیرانه از جمله برگزاری ننپشست هایی با مردم در مساجد برای ارائه مباحث مربوط به سرقت منازل، داخل خودرو و اماکن عمومی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به دلیل آنکه عموم مردم برای بهره بردن از عبادات این ماه به مساجد و حسینیه های می روند، برای ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی در راستای جلوگیری از سرقت های احتمالی، گشتی های نیروی های این فرماندهی در سطح شهرستان افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین از آغاز طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در شهرستان خبر داد و  افزود: اقدامات پیشگیرانه ای نیز برای برخورد با افرادی که تظاهر به روزه خواری دارند انجام شده و طبق قانون با این گونه افراد برخود می شود.

معصمومی عنوان کرد: با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد قانونی انجام می شود، این در حالی است که برای تعدادی از سالن‌های غذاخوری مجوزهای لازم در راستای خدمات‌دهی به مسافران برای عرضه غذای سرد در ماه رمضان داده شده است.

وی از ساماندهی صنوف و بازدید از امکان طبخ غذا به ویژه در این ایام و نیز توصیه به رستوران ها برای رعایت موزاین شرعی در تویسرکان خبر داد و گفت: امنیت اجتماعی مطالبه مردمی به ویژه در ماه رمضان است تا با خیالی آسوده به عبادات خود بپردازند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه به عملکرد مأموران نیروی انتظامی تویسرکان در 75 روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 64 درصدی سرقت منزل در سطح شهرستان روبرو بودیم.

معصومی از دستگیری سارقان پنج فقره سرقت انجام شده در این مدت خبر داد و تصریح کرد: مأموران این فرماندهی تمامی سارقان سرقت های انجام شده را با اقدامات سریع و اطلاعاتی به موقع دستگیر کردند.

 وی با این اینکه در 75 روز گذشته 35 سارق دستگیر شدند، عنوان کرد: در این مدت با اقدامات ویژه پلیس سرقت از امکان خصوصی 67 درصد، امکان دولتی 100 درصد، موتورسیکلت 40 درصد، داخل خودرو 67 درصدو احشام 100 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در 75 روز گذشته نسبت به سال 94، گفت: با پیگیری ها و رصدهای خوب اطلاعاتی در این باره 287 قاچاقچی فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در تویسرکان دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

معصومی تصریح کرد: با اجرای طرح های مختلف در سطح شهرستان از جمله پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این مدت 37 کیلو و 507 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه از دستگیری 18 قاچاقچی کالا در تویسرکان خبر داد و افزود: در این مدت 6 هزار و 150 عدد قلیان، 792 قلم لوازم آرایشی، بهداشتی، دو هزار و 704 قلم دارو و مقادیری سوخت و چای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین به کاهش 100 درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در تویسرکان اشاره کرد و گفت: در 75 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 با کاهش 50 درصدی تصادفات برون شهری منجر به فوت روبرو بودیم.

معصومی، افزایش 32 درصدی تماس های مردمی با تلفن 110 و 15 درصدی با تلفن راهنمای و ارشاد را نشان دهنده اعتماد مردم به مأموران نیروی انتظامی دانست و افزود: در اجرای طرح های مقابله با هنجار شکنان و موتورسیکلت های مختلف 443 دستگاه موتور روانه توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: مقابله با هر نوع هنجاری شکنجی برای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مردم از وظایف نیروی انتظامی است و این ارگان تمام اهتمام خود را برای حفظ امنیت همراه با قتدار و رأفت در چارچوب قانون در جامعه گذاشته است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان