آخرین اخبار

31. خرداد 1395 - 3:27   |   کد مطلب: 23260
نمایندگان همدان راهی کدام کمیسیون‌های مجلس دهم شدند؟
حضور دو نماینده استان در کمیسیون برنامه و بودجه
امروز نمایندگان استان همدان با تعیین وضعیت در 14 کمیسیون تخصصی مجلس دهم، با عضویت در هشت کمیسیون، کار خود را آغاز کردند، این در حالی است که دو نماینده استان به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه در آمدند.

به گزارشخبرنگار رودآور، کمیسیون‌های؛ امنیت ملی، سیاست خارجی، صنایع و معادن، آموزش و تحقیقات، اقتصادی، کشاورزی و عمران، هفت کمیسیونی از 14 کمیسیون تخصصی مجلس بودند که هیچ کدام از نمایندگان مردم همدان به عضویت این کمیسیون درنیامدند.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان به عنوان عضوهایی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم شناخته شدند، مفتح در دور مجلس نهم نیز عضو این کمیسیون بود، روزگذشته وی برای چهارمین بار به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس را عهده دار شد.

شاید حضور دو نماینده استان در کمیسیون برنامه و بودجه، راه گشایی برای به تصویب رساندن بودجه‌های استانی شود.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم شد، در مجلس نهم، احمد آریایی نژاد نماینده ملایر عضو این کمیسیون بود.

محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عضویتی در هیچ کدام از کمیسیون های مجلس ندارد، وی در حوزه انتخابیه خود، به عنوان یکی از کاندیداهای لیست امید معرفی شده بود.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر به عنوان عضوی از کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در آمد و حسن لطفی نماینده مردم رزن به کمیسیون اجتماعی راه یافت.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس دهم عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم شد، سابق براین یعنی در مجلس نهم، ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان به عنوان عضوی از این کمیسیون شناخته می شد.

امیر خجسته یکی از دو نماینده مردم همدان، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم شد، وی در دوره نهم مجلس ریاست این کمیسیون را عهده دارد بود، این در حالی است که روز گذشته محمدجواد کولیوند به عنوان رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم درآمد.

محمدعلی پورمختار  مردم شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم را انتخاب کرد، وی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ریاست کمیسیون اصل نود را عهده دار بود.

به گزارش رودآور، روز گذشته همچنین کمیسیون قضایی با 13 عضو به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا نتوانست انتخابات هیات رئیسه را برگزار کند و به این ترتیب تنها کمیسیون تخصصی است که روزگذشته تکلیف هیات رئیسه آن مشخص نشد.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان