آخرین اخبار

1. تير 1395 - 18:28   |   کد مطلب: 23267
همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون قرآن امام حسن(ع):
38 فعال قرآنی در تویسرکان، تجلیل شدند+تصاویر
همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع)، 38 فعال قرآنی تویسرکان تجلیل شدند.

به گزارش رودآور، همزمان با سالروز میلاد امام دوم شیعیان امام حسن(ع) و بیست و پنجمین سالروز تأسیس کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع) منطقه سرابی تویسرکان، مراسم جشنی در راستای گرامیداشت این روز بزرگ، همراه با تقدیر از فعالان و منتخبین مسابقات قرآنی برگزار شد.

«حجت الاسلام حاج مهدی قاسمپور» یکی از اعضای کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع)، امام حسن(ع) را مظهر جود و بخشش دانست که دستگیری از مستمندان و تحمل مشقات بسیار در راه اسلام برای حفظ آن از ویژگی های بارز آن امام بزرگوار بود.

وی اظهار کرد: امید آنکه فعالیت های قرآنی این کانون در شناخت بیشتر آموزه های دینی در جامعه مؤثر واقع شود تا همه شاهد جامعه ای علوی و حسنی باشیم.

«عبدالله الوندی» مسئول کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع) نیز گفت: فعالیت در زمینه های قرآنی، نه تنها روح انسان را جلا می دهد بلکه در نهادینه ساختن فرهنگ قرآن آموزی و عمل به قرآن در جامعه مؤثر است.

وی اظهار کرد: بی تردید با شکل گیری افکار و اندیشه های جامعه بر مبنای قرآن و آموزه های دینی بسیاری از مشکلات زندگی برطرف می شود.

مسئول کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع) در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته کانون امام حسن مجتبی(ع)، گفت: در طول یک سال گذشته مسابقات فرهنگی و قرآنی متعددی در سطح کانون برگزار شده است.

الوندی اظهار کرد: در مسابقات مختلف فرهنگی 51 نفر حائز رتبه شدند و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هدیه کانون به این افراد منتخب بود.

وی افزود: در مسابقات قرآنی در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و دعا خوانی 180 نفر شرکت کردند و از این تعداد 38 به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

مسئول کانون قرآن امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه این کانون از سوی هیچ ارگانی حمایت مالی نمی شود، تصریح کرد: جوایز تهیه شده در حدود یک میلیون و 420 هزار تومان است که در بخش های دیگر مراسم به برندگان مسابقات قرآنی اهداء می شود.

اجرای سرود، مدیحه سرایی و اهداء جوایز به منتخبین مسابقات قرآنی و دعا خوانی بخشی هایی دیگری از مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) بود که با حضور 600 نفر در سالن فردوسی تویسرکان برگزار شد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان