آخرین اخبار

1. تير 1395 - 23:51   |   کد مطلب: 23274
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد گفت: در این طرح چهار هزار خانواده نیازمند استان مورد تفقد و دلجویی مسئولان و نیکوکاران قرار می گیرند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، جعفر چهره قانی هدف از اجرای طرح مفتاح الجنه را آشنایی بیشتر نیکوکاران و مسئولان با روش و سیره ائمه اطهار به ویژه حضرت علی (ع) و درک بیشتر مشکلات فقرا و نیازمندان و ترویج فرهنگ تفقد و مهربانی عنوان کرد. 

وی ادامه داد: این ماه که فضای معنوی آن دلها را رئوف تر می کند بهترین فرصت است که بتوان از همگامی خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات نیازمندان بیشتر بهره گرفت. 
چهره قانی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)در طرح مفتاح الجنه، زمینه هم اندیشی مسئولان و خیرین با نیازمندان را فراهم می کند و مسئولان با حضور در منازل خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمک نیکوکاران در راستای توانمندسازی خانواده ها را مشاهده و در حد توان در راستای رفع نیازهای اساسی این خانواده ها مشارکت می کنند. 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از حضور ارزشمند مردم خیر اندیش استان در سال های گذشته در این طرح تقدیر کرد و از خیران خواست در ماه مبارک رمضان فرصت را غنیمت شمرده و از فضای معنوی این ماه که درهای رحمت الهی باز است برای خود توشه ای ذخیره کنند . 
تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسئولان و آشنایی بیشتر آنها با زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آنها، آشنایی با نظرات، پیشنهادات مسئولان و سنجش اثر بخشی خدمات کمیته امداد امامخمینی(ره)، جلب کمک ها برای رفع و کاهش مشکلات فقرا به ویژه مددجویان تحت حمایت از اهداف طرح مفتاح الجنه است. 
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان 48 هزار و 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است و به 13 هزارو 862 نفر خدمات موردی ارایه می کند. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان