آخرین اخبار

2. تير 1395 - 23:37   |   کد مطلب: 23278
فرمانده سپاه ناحيه تویسرکان گفت: ترویج فرهنگ افطاری دادن های ساده را باید از خودمان شروع کنیم و باید همه بسیجیان به این عمل اهتمام ویژه داشته باشند تا به درستی بخشی از سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش رودآور، «سعید سعیدی» در نشست همايش مودت فرماندهان پايگاه هاي مقاومت سپاه ناحيه تویسرکان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای هرچه بیشتر خالص کردن دل ها در مسیر عبودیت حق تعالی و کسب تقوای بیشتر است.

وی اظهار کرد: در این ماه که شیطان در بند کشیده شده است، هر عبادتی چندین برابر محسوب می شود و طبق روایات پاداش بسیاری برای عبادات این ماه در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ایجاد انس و مودت بیشتر بین خانواده های بسیجیان را از اهداف این نشست عنوان کرد و افزود: ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی به ویژه در  فرهنگ افطاری دادن های ساده، در راستای اجرایی شدن معارف اسلام ناب محمدی(ص) وظیفه تک تک آحاد مردم است.

سعیدی تصریح کرد: ترویج فرهنگ افطاری دادن های ساده را باید از خودمان شروع کنیم و همه بسیجیان به این عمل اهتمام ویژه داشته باشند تا به درستی بخشی از سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

سعیدی با قدردانی از زحمات یک ساله فرماندهان پايگاه هاي مقاومت تویسرکان، عنوان کرد: فعالیت های جهادی شما در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و تبیین کلام رهبری در تمامی عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش رودآور، در این مراسم از روایان فتح نیز با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان