آخرین اخبار

3. تير 1395 - 8:33   |   کد مطلب: 23281
فرماندار تویسرکان گفت: وزیر نیرو در زمینه پیگیری و حل مشکلات حوزه آب و برق تویسرکان قول مساعد داد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند»با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان شهرستان تویسرکان با وزیر نیرو، گفت: در این نشست و با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی مسائلی مانند طرح سد خرمرود، احداث تصفیه خانه آب سد سرابی و مشکلات شبکه فاضلاب شهر تویسرکان نزد وزیر نیرو و معاونان وی مطرح شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست هم اندیشی، مباحثی در مورد خط انتقال آب سد سرابی برای بخش آشامیدنی در روستاهای مجتمع اشترمل شامل روستاهای اشترمل، جیجانکوه، بادامک، سنگ سفید و دولایی، بازسازی شبکه های فرسوده برق، تبدیل خطوط برق باغ های تویسرکان به کابل خود نگهدار و نصب تجهیزات روشنایی معابر در روستاها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
مومیوند از آغاز مراحل اجرایی ساخت تصفیه خانه سد سرابی در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: همچنین خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان تا پایان سال جاری بهره برداری می رسد.
طرح های ساخت تصفیه خانه سد سرابی، خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان و سامان دهی شبکه فاضلاب شهری تویسرکان از مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان در سال 94 هستند.
فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، سه شنبه اول تیرماه سال جاری در قالب نشست هم اندیشی در دفتر معاون وزیر نیرو مهمان وی بودند.

انتهای پیام/الوندی

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان