آخرین اخبار

4. تير 1395 - 14:36   |   کد مطلب: 23292
هیات اسکواش همدان در ارزیابی فدراسیون در صدر استان های کشور قرار گرفت.

به گزارش رودآور  به نقل ازوابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان، رییس هیات اسکواش همدان در این باره گفت: ارزیابی فدراسیون در حوزه همگانی و قهرمانی و بر اساس شاخص های ارزیابی اعمال و بر اساس مستندات موجود استخراج و گزارش شده است.

 فاطمه سادات شبیری افزود: براساس این ارزیابی هیات اسکواش استان همدان در بخش همگانی عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داد و استان های فارس و تهران در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .
وی بیان کرد: در مجموع دو بخش همگانی و قهرمانی نیز هیات اسکواش استان تهران با 937 امتیاز در رتبه نخست قرار گرفت فارس با 713 امتیاز دوم شد و هیات اسکواش استان همدان با 520 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
رییس هیات اسکواش همدان این افتخار را نقطه عطفی برای درخشش اسکواش همدان دانست و افزود: در حالی اسکواش همدان در رده استان های برتر قرار گرفته است که از سال 88 که این هیات در استان فعالیت خود را آغاز کرده تا سال 92، اسکواش استان همدان هیچ جایگاهی در بین هیات‌های اسکواش کشور نداشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش استان های گروه دو هیات اسکواش استان همدان رتبه نخست کشور را کسب کرد و استان های کرمان و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی با اشاره به اینکه نبود اعتبارات در بخش عمرانی و به دنبال آن محدودیت زیر ساخت‌های استاندارد مهمترین مانع پیشرفت است، افزود: پس از ساخت کورت اسکواش شهید شمسی پور و همچنین پیگیری‌های هیات استان برای ارتباط با ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی امیدواریم بتوانیم فضای استاندارد اسکواش را در همدان افزایش دهیم و با پرورش ورزشکاران مستعد و علاقمند به روند رو به رشد اسکواش همدان در کشور با سرعت ادامه دهیم.
شبیری افزود: استعدادیابی و استعدادپروری، افزایش چشمگیر آمار بیمه‌شدگان اسکواش، برگزاری دوره‌های آموزشی ، اعزام مستمر ورزشکاران به رقابتهای کشوری و برگزاری رقابتهای استانی بر اساس تقویم ورزشی از دیگر مواردی است که به موفقیت اسکواش همدان در این زمان کوتاه منجر شده است.
رئیس هیات اسکواش همدان یادآور شد: با وجود همه توفیق های به دست آمده در این رشته اما همچنان اسکواش در همدان غریب است و یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت استان شناساندن این رشته و ویژگی‌های منحصر به فرد اسکواش به شهروندان همدانی است.
همدان دارای یکصد اسکواش باز است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان